AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg tar det veldig negativt! Jeg har fått høre det en del, men jrg tror det egentlig betyr at hvis flere var som meg så hadde det vært enklere for dem selv å få goder? At jeg gjør for lite ut av meg selv.... Anonymkode: 36954...1ec
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Du er nok snill og godhjertet. Anonymkode: 43e21...72b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar det veldig negativt! Jeg har fått høre det en del, men jrg tror det egentlig betyr at hvis flere var som meg så hadde det vært enklere for dem selv å få goder? At jeg gjør for lite ut av meg selv.... Anonymkode: 36954...1ec Får også høre det iblant. Jeg tenker at det egentlig er et kompliment. Men samtidig impliserer at de ser noe godt i deg, uten at de ønsker å være sånn selv. Ikke alltid, mem noen ganger får jeg den viben. Det er litt rart. Skjønner kanskje litt hva du mener. Anonymkode: efecc...4b1 1
Silva Pluvialis Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Hvorfor tar du det negativt? Er ikke det utelukkende positivt? Det betyr jo at verden ikke ville vært den samme uten deg 💕 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 6 timer siden, Uatskillelig skrev: Hvorfor tar du det negativt? Er ikke det utelukkende positivt? Det betyr jo at verden ikke ville vært den samme uten deg 💕 Det betyr at verden ville blitt enda mer behagelig for dem dersom flere var som meg. Sikkert lettmanipulerte, naive, kjedelige. Ikke nok show. Anonymkode: 36954...1ec
Heisenberg Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at verden ville blitt enda mer behagelig for dem dersom flere var som meg. Sikkert lettmanipulerte, naive, kjedelige. Ikke nok show. Anonymkode: 36954...1ec Her er det ikke bare snakk om å se glasset som halvtomt men også å se for seg at man kommer til å tørste i hjel. Så utrolig negativt trenger det vel ikke å være? Jeg har også fått høre det men har tatt det som noe positivt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 84c3e...9d2 Jeg er dame! Det er ikke nødvendigvis menn som sier dette heller... Det er folk! Å det er ikke måte på hvor positivt det er å være som meg!! Hvorfor har jeg da så få vener? Anonymkode: 36954...1ec
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Kanskje det betyr at du er snill og omtenksom, så verden hadde vært et bedre sted om flere var som deg. Men så er de fleste av oss ganske bitchy, så vi foretrekker å være i selskapet til andre småbitchy mennesker, selv om de snille er «bedre». Like barn leker best, og svart humor er alltid morsommere enn politisk korrekt og «snill» humor. Anonymkode: cef0d...fd3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Husker læreren min på barneskolen sa dette ofte til meg. Det betydde altså en stille og flink jente, som aldri laget trøbbel, som hadde det tøft hjemme uten at noen merket det, og gikk rundt full av angst hele tiden. Everybody who was a joy to have in class, now have an anxiety disorder... Anonymkode: f55c0...1df 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det betyr at du er snill og omtenksom, så verden hadde vært et bedre sted om flere var som deg. Men så er de fleste av oss ganske bitchy, så vi foretrekker å være i selskapet til andre småbitchy mennesker, selv om de snille er «bedre». Like barn leker best, og svart humor er alltid morsommere enn politisk korrekt og «snill» humor. Anonymkode: cef0d...fd3 Men jeg har også ofte fått høre at jeg er grusomt bitchy! At folk unngår meg fordi jeg er ufin. Anonymkode: 36954...1ec
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #12 Skrevet 22. juli 2020 Har alltid vært veldig redd for hva andre synes om meg. Underdanig rett og slett. Pga jævla stor amylgada? Anonymkode: 36954...1ec
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker læreren min på barneskolen sa dette ofte til meg. Det betydde altså en stille og flink jente, som aldri laget trøbbel, som hadde det tøft hjemme uten at noen merket det, og gikk rundt full av angst hele tiden. Everybody who was a joy to have in class, now have an anxiety disorder... Anonymkode: f55c0...1df Vet ikke det. Jeg var ganske vanskelig å ha med å gjøre, men hadde mye angst allikevel.. Anonymkode: 8e960...4db
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Skrevet 22. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke det. Jeg var ganske vanskelig å ha med å gjøre, men hadde mye angst allikevel.. Anonymkode: 8e960...4db Ja men som vanskelig blir man sett, man får en reaksjon, du tar plass og hevder deg. Poenget var at «flere skulle vært som deg» ofte ikke er en bra merkelapp. Da utnyttes ofte personen, eller man har oversett noe vesentlig. Anonymkode: f55c0...1df 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #15 Skrevet 22. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men som vanskelig blir man sett, man får en reaksjon, du tar plass og hevder deg. Poenget var at «flere skulle vært som deg» ofte ikke er en bra merkelapp. Da utnyttes ofte personen, eller man har oversett noe vesentlig. Anonymkode: f55c0...1df Nettopp. Jeg trodde dette var et kjempe kompliment før, men har innsett at det er fordi da blir det lettere for de utspekulerte å leve, fordi vi som flere som skulle vært som er lette å lure og feie vekk fordi vi ikke gjør noe ut av oss Anonymkode: 36954...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå