AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Tenker da for å unngå noe. For eksempel en telefon, et møte med noen, eller at du har villet komme deg raskere bort derifra, osv. Hvem gjør du i såfall dette mest til? hvis du er blitt avslørt, hvordan ble reaksjonen? Om du har avslørt andre, har du sagt noe, eller holdt du det for deg selv? Anonymkode: 3542e...dbc
Stoltskeiv Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Under valgkampanjer når de skal stå å reklamere på gata, så pleier jeg å si jeg ikke er gammel nok til å stemme. Funker enda, men må vel snart stoppe å bruke den nå som jeg snart er 24 år. Jeg ser nok ganske ung ut for alderen min, eller så hender det at noen tror jeg er gutt som ikke har kommet i stemmeskifte enda da jeg er ganske guttejente. I går ble jeg stoppet da noen på gata som sto å reklamerte for noe greier og skulle få inn penger. Da sa jeg at jeg hadde dårlig tid, men det ble jeg åpenbart ikke trodd på. Hun begynte bare å le og lot meg gå. De hører nok den ofte!😂 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Dette har jeg blitt bedre og bedre til. Dumme meg gjorde det aldri før. Var til og med ælig når folk kom fra frisøren og spurte om de var fin. Og de ikke var det. Nå er alle superfin! Og jeg er veldig opptatt hver fredagskveld når det er fredagstacoinvitasjon fra venner med barn. Det er ganske umulig å få til den helga de ønsker barnevakt også. Overtid på jobben. Og sånn går nu dagan. Noen folk er så frekke og ber om alt mulig, og gidder jeg ikke, så gidder jeg ikke. Men jeg kan ikke miste all goodwill heller. Anonymkode: 85380...1e0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Ja, jeg gjør det hele tiden. Det er ikke så sosialt akseptabelt å si at man ikke orker å treffes en dag eller heller vil gjøre noe annet. Jeg sier bare at jeg er opptatt, og får som regel ikke noen kommentarer på det. Sier ofte noe for å komme meg bort hvis jeg treffer på bekjente i butikken da. Skikkelig awkward om de følger samme rute som meg i butikken etter det, men da blir det heller en litt kort butikktur på meg. Er ikke interessert i å handle sammen med random bekjente. Har ikke blitt avslørt så vidt jeg vet, men har regnet med at noen har gjort det og bare smilt av det. Jeg gjør jo det samme. Ofte hender det at noen tar en spansk en til andre, og er åpne med det til meg. Så det er jo bare gøy. Anonymkode: c0474...aa6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Tror ikke jeg har det som personlighetstrekk eller hyppig vane, men har nok sagt mange ganger at jeg må ta en telefon, besøke foreldrene, har vondt i hodet osv. for å unngå å måtte gjøre noe eller være med noen. Jeg tror ikke at jeg noen gang er blitt direkte avslørt. Anonymkode: c8dee...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå