Gå til innhold

Når er barn gamle nok til å feire bursdag på badeland?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min og bestevenninna feirer sammen hvert år. Og de har i to år ønsket å feire på badeland. De har vært for små til nå, men når de de egentlig store nok? Er 15 jenter i klassa.

Anonymkode: c0778...da9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nesten jeg ville sagt 12-13.  Er egentlig usikker på om jeg ville tatt ansvar for å ha med en så stor gjeng på badeland i det hele tatt. Det er jo dessverre ganske mange som ikke kan svømme selv om de er såpass store. Det avhenger av hvor svømmedyktige de er rett og slett, og det er gjerne noe du ikke har helt oversikt over?

Anonymkode: 9246a...31e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om det er nok voksne med så fra 5 år

Anonymkode: e2bd2...449

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt at min sønn kan ha det når han blir 10, for ifølge reglene på "vårt" badeland så trenger vi færre voksne med da. (Her er det vanlig at de fleste går på svømmekurs fra de er 5-6, så den biten er jeg ikke bekymret for.)

Anonymkode: 9e699...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal invitere alle 15, ville jeg ikke gjort det før de er svømmedyktige og trygge i vann. Inviterer du før det, må du jo også be hver enkelt barn ha med seg mor eller far, da blir det fort mye dyrere. Jeg tenker 12/13 år, fordi de fleste da klarer seg på egenhånd, men under tilsyn. 

Anonymkode: e6aee...604

• Liker 2
Skrevet

Når alle er svømmedyktige og trygge i vann.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...