Gå til innhold

Hvor lenge varer orgasmen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente 24 her. Jeg får som oftest alltid bare en orgasme under sex, og den varer altfor kort. Skulle ønske jeg kunne fått flere og lengre orgasmer :) Hvor lenge varer orgasmen deres? 

Anonymkode: db43f...26c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra den første spruten kommer like før orgasmetoppen til orgasmen (for den er sterkest den første toppen) som deretter avtar litt etter litt for hver sprut så går det noen og tjue sekunder og oppimot halvminuttet før den flater ut i en oversensitiv følelse og etterdønninger der jeg blir veldig rolig og "vil hvile" litt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare noen sekunder. Får 5-6 orgasmer rett etter hverandre. 

Anonymkode: 1d3db...fcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt og har fremdeles av og til, orgasme som kan vare i 5-10 minutter. Men jeg har forskjellige typer orgasme. Har som oftest orgasme på 10-30 sek. 

Anonymkode: 586de...eb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt og har fremdeles av og til, orgasme som kan vare i 5-10 minutter. Men jeg har forskjellige typer orgasme. Har som oftest orgasme på 10-30 sek. 

Anonymkode: 586de...eb2

Er du mann eller kvinne? 

Anonymkode: 52311...29d

Gjest Tranma
Skrevet

Jeg kommer lenge hvis jeg bruker lang tid for å komme dit. Kjapp penetrering/onanering kommer jeg fort, men ikke lenge. Holder jeg lavt tempo så bruker jeg lenger tid, men da kan jeg fortsette med penetrering/onanering når orgasmen kommer, og da går det fort minuttet 😊

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente 24 her. Jeg får som oftest alltid bare en orgasme under sex, og den varer altfor kort. Skulle ønske jeg kunne fått flere og lengre orgasmer :) Hvor lenge varer orgasmen deres? 

Anonymkode: db43f...26c

Bra. Du vil nok oppleve at de blir lenger, bedre og flere med mye øving og vedlikehold. Hold deg i normal form og unngå hormonell ubalanse, pga fedme, uttrenthet, osv. En naturlig aktiv kropp som har mye sex med en partner som "er med" vil kunne utvikle betinging som gjør sex til en orgasmisk berg og dalbane. 

Min erfaring er at slanke veltrente kvinner lettest kommer. De er i kontakt med egem kropp og egen seksualitet. Det igjen booster menns selvtillit og med det lyst. 

Vinn vinn.

23/18 over og ut.

Anonymkode: c0c30...569

Skrevet

Hvordan er orgasmene dine når du onanerer?

Mine varer fra et halvt til tre minutter.

Gjest Warrior
Skrevet

Aner ikke. Lenge nok. Hadde vel nærmest fått hjerteinfarkt hvis det varte lenger. Klarer ikke ta tiden for å si det sånn🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...