Gå til innhold

Sårende kommentarer under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 21. Jeg er sammen med en fyr på 30 (ekslusive, selv om jeg synes det er så teit å si iforhold til kjærester) Men det var et par kommentarer han kom med da vi hadde sex, som jeg ble litt såret av. Kanskje jeg bare er veldig nærtagende...

Vi skulle ha sex sent på kvelden, hvor jeg skulle sitte oppå han. Denne gangen tok han initiativ til at jeg låg helt nedpå han (altså han låg på rygg og jeg låg oppå han, altså min mage på hans). Og jeg "red" han på den måten. Det har jeg ikke gjort før... Så fikk det ikke veldig bra til i starten, men han kom til slutt.

Neste morgen hadde vi sex igjen, og prøvde akkurat det samme. Jeg fikk det ikke til i starten, så reiste meg opp slik at jeg red han på "vanlig" måte. Og så spørte jeg om det var bedre. Så sa han at han kjenner nesten ingenting! Så prøvde jeg i samme posisjon som kvelden før, og følte at jeg klarte det mye bedre. Så spørte jeg han om jeg klarte det bedre idag, men han sa jeg gjorde det bedre sist kveld...

Han er mye mer erfaren enn meg naturligvis, bla. pga alderen. Jeg synes at sexen med han er 10 ganger bedre enn med de 2 andre jeg har vært med, men det er nok mer pga hva han gjør enn hva jeg gjør. Han penetrerer meg veldig hardt og fort, og snur meg rundt i veldig mange forskjellige stillinger. Og er dominant i senga. Men det gjør også at jeg synes det er litt flaut å ta initiativ selv, med han. Jeg liker best at han sier hva jeg skal gjør...

Han tenker sikkert at jeg er veldig dårlig i senga😕 Og det gjør nok at jeg videre kommer til å synes det er flaut å ha sex med han... Jeg spørte hvorfor han ikke har sagt før at han ikke kjenner noe når jeg red han, men han sa bare at han trodde jeg likte det... Det synes jeg er veldig flaut. Jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å ta initiativ videre (under sex)... 

Anonymkode: 874fe...722

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og når han hadde komt (når vi hadde sex for 2. gang, på morgenen), så satt jo jeg oppå han. Og han sa jeg kunne holde hånden under der, slik at det ikke ble så mye søl når jeg "går av han". Men jeg hørte ikke ordentlig eller skjønte ikke, så det ble litt søl. Og han virket irritert... Jeg spørte han etterpå om han var sur på meg, men han sa nei altså

Det er kun denne morgenen han har komt med noe som helst kritikk mot meg... Så han er ikke sånn til vanlig, kanskje han bare hadde dårlig humør. For han virket litt stille og ikke så "munter" som vanlig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns egentlig det bare høres ut som om han svarte ærlig på det du spurte om. Måten du spurte på fikk det jo også til å høres ut som om du ønsket et ærlig svar, for å bli best mulig på å ri. Med mindre han sa det i en negativ tone, syns jeg ikke dette var noe å reagere på. Dere har tydeligvis hatt sex flere ganger, så jeg tror ikke han har noe imot at du har mindre erfaring enn han, sånn er det jo ofte i et forhold, én har mer erfaring enn den andre. 

Anonymkode: 72da6...1b7

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente på 21. Jeg er sammen med en fyr på 30 (ekslusive, selv om jeg synes det er så teit å si iforhold til kjærester) Men det var et par kommentarer han kom med da vi hadde sex, som jeg ble litt såret av. Kanskje jeg bare er veldig nærtagende...

Vi skulle ha sex sent på kvelden, hvor jeg skulle sitte oppå han. Denne gangen tok han initiativ til at jeg låg helt nedpå han (altså han låg på rygg og jeg låg oppå han, altså min mage på hans). Og jeg "red" han på den måten. Det har jeg ikke gjort før... Så fikk det ikke veldig bra til i starten, men han kom til slutt.

Neste morgen hadde vi sex igjen, og prøvde akkurat det samme. Jeg fikk det ikke til i starten, så reiste meg opp slik at jeg red han på "vanlig" måte. Og så spørte jeg om det var bedre. Så sa han at han kjenner nesten ingenting! Så prøvde jeg i samme posisjon som kvelden før, og følte at jeg klarte det mye bedre. Så spørte jeg han om jeg klarte det bedre idag, men han sa jeg gjorde det bedre sist kveld...

Han er mye mer erfaren enn meg naturligvis, bla. pga alderen. Jeg synes at sexen med han er 10 ganger bedre enn med de 2 andre jeg har vært med, men det er nok mer pga hva han gjør enn hva jeg gjør. Han penetrerer meg veldig hardt og fort, og snur meg rundt i veldig mange forskjellige stillinger. Og er dominant i senga. Men det gjør også at jeg synes det er litt flaut å ta initiativ selv, med han. Jeg liker best at han sier hva jeg skal gjør...

Han tenker sikkert at jeg er veldig dårlig i senga😕 Og det gjør nok at jeg videre kommer til å synes det er flaut å ha sex med han... Jeg spørte hvorfor han ikke har sagt før at han ikke kjenner noe når jeg red han, men han sa bare at han trodde jeg likte det... Det synes jeg er veldig flaut. Jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å ta initiativ videre (under sex)... 

Er jo bra han forteller hva han liker

AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem at du skal ha like mye «ut av» å ha sex som ham! Fokuser mer på din nytelse. Sex er ikke en prestasjonsgreie der jenta skal være flink, men to stykker som leker sammen.

Anonymkode: c117f...281

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Får du noe ut sv denne sexen, Ts? Høres jo ut som en slags eksamen. 

Anonymkode: 04aa3...dc6

• Liker 11
Skrevet

Når en har sex så er en ekstra sårbare og kommentarer kan fort tolkes i feil retning. Spesielt om man er usikker.

Det som er viktig å påpeke er at dere to snakker faktisk om hva en liker og hvordan det føles. Kudos! Stor klapp på skulderen for det! 

Og for å beholde det som en positiv ting er det viktig at en ikke sier noe for å være slem og at man prøver å tolke det meste som konstruktive innspill. At han ikke kjenner noe i en stilling betyr akkurat det, at han ikke kjente noe når du gjorde akkurat sånn. Det betyr ikke at du er dårlig i senga, at du ikke er tilstede når dere har sex eller at du har gjort uopprettelig skade. Så nå vet du at han ikke kjente noe akkurat sånn, og så kan du velge å allikevel gjøre det dersom det gav deg noe ekstra eller droppe å gjøre det siden det ikke gav noen av dere noe.

Skrevet

Det vil være ting du liker bedre, og forskjellige ting han liker bedre. Ved å snakke om det finner dere ut hva du liker og han liker, og hvis det er noe du liker å gjøre som du ønsker han skal like bedre må dere bare prøve dere fram og finne ut hvordan dere evt kan få det bedre for begge to om du/dere ønsker det. 

Dessuten er det ikke alt man kan være like god på med en gang, da må man bare prøve seg fram og evt "øve". 

Skrevet

Får en litt dårlig følelse når jeg leser det du skriver for å være helt ærlig....litt småmanipulerende tendenser?

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og når han hadde komt (når vi hadde sex for 2. gang, på morgenen), så satt jo jeg oppå han. Og han sa jeg kunne holde hånden under der, slik at det ikke ble så mye søl når jeg "går av han". Men jeg hørte ikke ordentlig eller skjønte ikke, så det ble litt søl. Og han virket irritert... Jeg spørte han etterpå om han var sur på meg, men han sa nei altså

Det er kun denne morgenen han har komt med noe som helst kritikk mot meg... Så han er ikke sånn til vanlig, kanskje han bare hadde dårlig humør. For han virket litt stille og ikke så "munter" som vanlig

Du trenger ikke å bli red, du skal lære deg å bli flink etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, byh1 said:

Du trenger ikke å bli red

Er det i samme kategori som «spørte»? 
Ridd eller redd du mener? 

Anonymkode: ec9a7...e83

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt problemet. Høres ut som om du er alt han ønsker seg? Mitt råd: insister på at han spruter noen perverse steder - da får han i tillegg respekt for deg og sexlysten din. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, anonymLala skrev:

Får en litt dårlig følelse når jeg leser det du skriver for å være helt ærlig....litt småmanipulerende tendenser?

Enig. Dette forholdet virker ubalansert og skjevt. En erfaren 30-åring som har seg med en uerfaren og usikker 21-åring, som gjør at han kan kjøre på som han vil. Klassisk. Også blir han sur og mutt og du skal gjøre alt for å please han. For all del, vær med han for å lære, men vær obs på om du går på akkord med deg selv og magefølelsen forteller deg at det ikke er greit.

Anonymkode: 19403...a6a

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i samme kategori som «spørte»? 
Ridd eller redd du mener? 

Anonymkode: ec9a7...e83

Ja, redd

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Kjente han virkelig nesten ingenting? Kanskje det er han som er problemet når du rir han? At han føler mindre? Ikke pga deg. Trodde ikke det var mulig å nesten ikke føle noe under ny sexstilling jeg og hvor «klønete» man er i starten. Har jo følelse uansett. 

Uansett skal du ikke ta deg nær av det der. Du må ikke tenke at du er dårlig i senga. I stedet for at den fyren sa sånne ting så skulle han heller hatt sagt positive ting. Sex gir nytelse uansett om det ikke er «perfekt» i starten med helt nye stillinger. Han bør skryte av deg. Du blir jo flinkere etter hvert. Ikke si du gjorde det bedre sist. 

Ikke tenk mer på det. Slapp av og nyt sexen. Du må ikke la han gjøre deg flau og usikker. Du er flink nok og blir flinkere etter hvert. Det viktigste er at du slapper av, og ikke er nervøs. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Warrior skrev:

Kjente han virkelig nesten ingenting? 

Tviler vel egentlig på at det kunne vært slik siden hun skriver at han kom. Noe må han jo ha følt 🤔

Anonymkode: 1d2e0...a02

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler vel egentlig på at det kunne vært slik siden hun skriver at han kom. Noe må han jo ha følt 🤔

Anonymkode: 1d2e0...a02

Ja og det er litt merkelig å plutselig føle mindre ved en viss stilling synes jeg da men. 

Nei Ts. Ikke bry deg om det han sa. Prøv å ikke bry deg :) 

Skrevet

Jeg har lært en ting etter hvert. Jeg gjør ting for at jeg liker det. Er selvfølgelig åpen for innspill fra partner, og gjør ting han liker også. Men har funnet ut at det menn liker i senga er at du viser at du koser deg.

I noen stillinger kjenner han mindre, andre stillinger gir ikke meg så mye. Men kombinasjonen bør gi oss begge noe. Og hvis han kjenner lite når du "rir oppreist", så kan han jo slappe av litt og nyte synet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser dette, er jeg ekstra glad for at jeg har funnet ei som er eldre enn meg, som er selvsikker og erfaren i senga 

Anonymkode: 45cbd...293

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånt som dette som er grunnen til at det ikke er greit at voksne menn har seg med veldig unge kvinner. De mennene vet at de unge kvinnene er usikre og kan få dem til å gjøre akkurat som de vil for sin egen nytelse. 

Anonymkode: d6dcb...b53

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...