AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Er 3 uker siden fødsel i dag. Vært bare bittelitt brunt slim i ca 1 uke. Men nå i dag har det begynt å komme ferskt rødt blod igjen. Ikke mye blod, men litt. Er det vanlig? Anonymkode: 2e3b6...d1a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 3 uker siden fødsel i dag. Vært bare bittelitt brunt slim i ca 1 uke. Men nå i dag har det begynt å komme ferskt rødt blod igjen. Ikke mye blod, men litt. Er det vanlig? Anonymkode: 2e3b6...d1a Glemte å nevne at jeg har hatt litt murringer i både korsryggen i dag, og magen. Og hatt en følelse av å være støl i eggstokkområdet på begge sider Anonymkode: 2e3b6...d1a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg fikk første mens etter ca 3 - 4 uker med begge barna. Første gang hadde jeg lyst til å grine, andre gang gråt jeg. Så og si alle jeg kjenner gikk mensfri i månedsvis, halvt år etter fødsel. Følte meg så snytt egentlig 😂 Anonymkode: ef2a7...49e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk første mens etter ca 3 - 4 uker med begge barna. Første gang hadde jeg lyst til å grine, andre gang gråt jeg. Så og si alle jeg kjenner gikk mensfri i månedsvis, halvt år etter fødsel. Følte meg så snytt egentlig 😂 Anonymkode: ef2a7...49e Hvordan vet man i såfall at dette er mens? Anonymkode: 2e3b6...d1a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å nevne at jeg har hatt litt murringer i både korsryggen i dag, og magen. Og hatt en følelse av å være støl i eggstokkområdet på begge sider Anonymkode: 2e3b6...d1a Slik var det for meg da skorpen etter morkaken løsnet, men tre uker er kanskje litt sent. Anonymkode: f7c9d...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå