AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Datteren min ønsket p-piller mot kviser og for å regulere mensen, og fikk skrevet ut Mirabella. Noen som har prøvd den? Etter en måned er huden hennes heller verre enn bedre. Mye småkviser over hele panna nå, i tillegg til kvisene hun alt hadde i ansiktet og på ryggen. Men mulig det bare må stabiliesere seg litt. andre erfaringer eller bivirkninger? Anonymkode: a786e...9fe
powerpuffen Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Mirabella er det vanlig at man får som førstegangspille, fordi de inneholder mindre mengder hormoner og mindre fare for blodpropp. Jeg har ikke prøvd det selv, men det sidestilles vel med Microgynon, Oralcon, Loette osv. Jeg har prøvd disse, og ingen fungerte for meg. (16-20 år). Jeg går i dag på Yasmin, og har mindre kviser enn før. Har gått på denne siden jeg var 20 år. Det er vanlig å prøve ut i noen måneder, for så å eventuelt bytte. Har hun fått resept på helsestasjon eller hos fastlege? Det er andre p-piller som skal benyttes mot kviser, men disse har høyere risiko for blodpropp. Jeg ville tatt henne med til legen/annen lege for å få vurdert en annen type 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 21 timer siden, duftlyset skrev: Mirabella er det vanlig at man får som førstegangspille, fordi de inneholder mindre mengder hormoner og mindre fare for blodpropp. Jeg har ikke prøvd det selv, men det sidestilles vel med Microgynon, Oralcon, Loette osv. Jeg har prøvd disse, og ingen fungerte for meg. (16-20 år). Jeg går i dag på Yasmin, og har mindre kviser enn før. Har gått på denne siden jeg var 20 år. Det er vanlig å prøve ut i noen måneder, for så å eventuelt bytte. Har hun fått resept på helsestasjon eller hos fastlege? Det er andre p-piller som skal benyttes mot kviser, men disse har høyere risiko for blodpropp. Jeg ville tatt henne med til legen/annen lege for å få vurdert en annen type Takk for svar! Vi prøver å holde ut litt til og ser om det evt kan bedre seg litt når det stabiliseres. Ja, vet at Diane ofte er førstevalg for kviser, men at blodpropprisken er høyere der. sikkert derfor fastlegen ga henne denne. Anonymkode: a786e...9fe
uprosjekt Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 23.7.2020 den 19.15): Takk for svar! Vi prøver å holde ut litt til og ser om det evt kan bedre seg litt når det stabiliseres. Ja, vet at Diane ofte er førstevalg for kviser, men at blodpropprisken er høyere der. sikkert derfor fastlegen ga henne denne. Anonymkode: a786e...9fe Hei Jeg har startet på samme p-pille, samme erfaring, ble det bedre?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Noen her som kan fortelle litt eventuelle bivirkninger? Jeg begynte på dem for 5 dager siden, føler jeg har fått små kviser:( Anonymkode: 358f5...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå