Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør litt ferskt blod, men har ingen store smerter.. fikk vondt i magen, men tror(?) det er av uro. Har ikke noe «tak». Vil påstå at det er mer ubehag enn vondt.. Er det så vondt at det ikke kan misforstås? 😕 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette får du best hjelp med ved å oppsøke legekyndig hjelp. Det kan sikkert være personavhengig

Anonymkode: 2480e...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Vet det er forskjell fra person til person. Hos meg var det ikke til å ta feil av. Sterke menssmerter, som gikk over til rier. Håper alt går bra for deg❤

Anonymkode: 23e7c...54e

Skrevet

Det er individuelt, men hos meg 3 av 4 ganger har det vært sterke rie smerter.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig smertefullt. Jeg har vanligvis sterke menssmerter, men det var 10 ganger verre enn det.

Anonymkode: 05213...bfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt bare én, men var ikke til å ta feil av. Blødde friskt, skikkelige tak i magen. Kom ut en klump og da ble alt bedre. Forstod ikke før etterpå at jeg hadde hatt en SA. Hadde hoppet over en menstruasjon og ventet på neste, den kom ikke. Og da dette kom trodde jeg det var straffen for å hoppe over. Kondomet røk ca 7 uker før i prevensjonsbytteperioden. 

Anonymkode: cd041...98f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så sterke menssmerter til vanlig, så jeg syntes sa var veldig vondt. Sterke menssmerter som kom i tak. Og masse friskt blod. 

Jeg sluttet ikke å blø heller så jeg måtte inn til utskrapning. 

Anonymkode: 3fcf6...3f9

Skrevet

For min del var det lite blod, og nesten ikke smerter. Antydninger til murringer, om jeg kjente godt etter. Men ukesindikatoren på graviditetstestene gikk nedover i uker, så var jo ikke i tvil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...