Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har utrolig ømme pupper, kan ikke løfte armene en gang uten å få vondt. Jeg tisser hele tiden og er mer trøtt, men jeg føler meg ikke gravid..🤷‍♀️

Anonymkode: 69d89...86f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke jeg heller, og jeg er 7 mnd på vei. Jeg føler meg bare sliten, og det er det.

Anonymkode: 49d9d...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker når jeg var på ordinær ultralyd i uke 19 og fikk se babyen på skjermer. Overlykkelig for at det faktisk var noe der, og at jeg ikke bare var gal som hadde innbilt meg hele greia😂 jeg hadde til og med vært på tidlig ultralyd, så jeg visste jo innerst inne at det var en baby der, men jeg FØLTE meg ikke gravid! Jeg følte meg egentlig ikke gravid før på slutten da babyen romsterte helt voldsomt inne i magen:-)

Anonymkode: be173...858

AnonymBruker
Skrevet

Oki, så da er det ikke vanlig å kjenne seg gravid, altså utenom selve symptomene?😊

Anonymkode: 69d89...86f

Skrevet

Jeg hadde det slik fram til slutten av svangerskapet. Kjente spark og mye aktivitet fra lille, men det at det var en baby der var ganske fjernt. Ble bedre mot slutten da magen stakk en meter ut og jeg vagget som en pingvin 🙂

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker når jeg var på ordinær ultralyd i uke 19 og fikk se babyen på skjermer. Overlykkelig for at det faktisk var noe der, og at jeg ikke bare var gal som hadde innbilt meg hele greia😂 jeg hadde til og med vært på tidlig ultralyd, så jeg visste jo innerst inne at det var en baby der, men jeg FØLTE meg ikke gravid! Jeg følte meg egentlig ikke gravid før på slutten da babyen romsterte helt voldsomt inne i magen:-)

Hadde det akkurat likt:)

Anonymkode: b919b...155

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det akkurat likt. Og selv etter OUL var jeg nesten i tvil på om jeg fortsatt innbilte meg ting, men så begynte hun å sparke og bevege seg som en gal, var ikke i tvil lengre da. 

Anonymkode: c5fc8...f10

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer nok veldig. Men det at du ikke føler deg gravid er i alle fall ikke et tegn på at noe er galt. Det finnes jo de som (utrolig nok) ikke aner at de er gravide før fødselen er i gang...

Anonymkode: 62f73...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Var veldig kvalm i månedsvis, trøtt(sovna etter barne-tv) og bekkensmerter fra 16 uke men utover det merket jeg ikke at jeg var gravid. 

Anonymkode: 011a8...b35

AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg var gravid følte jeg det med en gang, og bare visste det. Testene var negative i en måned før jeg endelig testet positivt, men jeg visste likevel at jeg var gravid. Følelsen var tung og satt nederst i magen. Jeg kjente at det var noe der, liksom. 

Andre gangen var likt med første, og jeg følte meg gravid hele veien. Jeg var derfor veldig overrasket da det viste seg at jeg hadde båret et dødt foster i ukesvis, for jeg hadde alle symptomer og følte meg gravid. 

Sistemann var en stor overraskelse, da følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg trodde derfor at det var gått galt igjen, men det gikk fint. 

Det varierer veldig, både fra person til person og fra svangerskap til svangerskap 😊

Anonymkode: 7ceb9...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke noen slik følelse i første svangerskap, men kjente kanskje litt på det gang nr. to. Det vil jeg tro var fordi jeg hadde vært gravid og opplevd at det kom et barn til slutt en gang før. Så da jeg ble kvalm og uggen på samme måte igjen, tenkte jeg automatisk litt på hva som ventet. Første gang var det bare fjernt at det skulle være noe der inne i magen og komme en baby. 

Anonymkode: 52e53...20d

Skrevet

Har mange symptomer og plager, er i uke 22 og har hyperemesis. Likevel føler jeg meg bare syk. Tar meg selv flere ganger for dagen i å tenke "gud for en rar følelse i magen??" for så å innse at det er babyen som sparker 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...