Gå til innhold

Svigers - til glede og fornøyelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt noen fine opplevelser med svigerfamilien?

Jeg pulte min daværende 18 år gamle kjæresten min (nå kona mi) i samme hotelrom (twin beds) som svigermor. Jeg pulte kjæresten min (sakte bakfra) på flatseng på gulvet hos min svigerinne, mens vi lå og snakket med henne. Jeg delte leilighet med min svigerinne noen uker; hun var oppe hver natt på do, toppløs - et flott syn! På sydentur med svigers gikk de alle toppløse, 16, 18 og 20 år - for et skue. Jeg runket 2-3 ganger om dagen....

Anonymkode: e50cf...4e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ohmy:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🤮

Anonymkode: a7dd9...a39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, vennligst hold det innenfor familien, helst inne i ditt syke sjelsliv. Helvete så ekkelt.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 0f6fd...937

Skrevet

Gruer meg til jeg blir svigermor en gang i fremtiden. Eller kanskje jeg bør glede meg?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har hatt noen fine opplevelser med svigerfamilien?

Jeg pulte min daværende 18 år gamle kjæresten min (nå kona mi) i samme hotelrom (twin beds) som svigermor. Jeg pulte kjæresten min (sakte bakfra) på flatseng på gulvet hos min svigerinne, mens vi lå og snakket med henne. Jeg delte leilighet med min svigerinne noen uker; hun var oppe hver natt på do, toppløs - et flott syn! På sydentur med svigers gikk de alle toppløse, 16, 18 og 20 år - for et skue. Jeg runket 2-3 ganger om dagen....

Anonymkode: e50cf...4e4

Haha, du hadde vel konstant ereksjon i den familien. 

Skrevet
1 minutt siden, frk.jus skrev:

Haha, du hadde vel konstant ereksjon i den familien. 

Hvordan klarte du å lage deg en bruker her? Eller slå på PC`n for den saks skyld.

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Hvordan klarte du å lage deg en bruker her? Eller slå på PC`n for den saks skyld.

Har ikke tid til å forklare deg hvordan man gjør disse tingene. Du får Google. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...