AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Er KG en sekt? Det virker sånn Anonymkode: d14a3...332
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Yes. Her samles alle moralister. Anonymkode: f8114...d4d 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yes. Her samles alle moralister. Anonymkode: f8114...d4d For ikke å snakke om etterpåkloke (Det burde du tenkt på før), inkonsekvente SoMe-hatere (Influencere bryr oss ikke, men likevel vet vi ALT om hvor ille de er og blir veeeeldig provoserte av dem, og stiller du oss et Facebookspørsmål er svaret alltid "Jeg har ikke Facebook. Facebook er skikkelig dårlig og unødvendig.") med ekstremt tidlig utviklede barn (Mitt barn var 3 måneder gammelt da det slo salto på tohjulssykkel samtidig som det leste ut sitt første leksikon og kunne det periodiske system utenat) og innbyggere av Jante (Du må ikke komme her og tro at du er noe, f.eks hvis du spør om barnet ditt er tidlig ute med noe, sannsynligvis er det sent ute sammenliknet med MITT barn: se beskrivelse i forrige punkt. Har du en problemstilling hvor du har blitt dårlig behandlet er det alltid din egen skyld.) Anonymkode: 427bb...993 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Jepp. Når vi melder oss inn i KG må vi fra si oss familie og venner og leve helt for O store KG gud..🤣👿 Anonymkode: c44c5...664 3
nomore82 Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For ikke å snakke om etterpåkloke (Det burde du tenkt på før), inkonsekvente SoMe-hatere (Influencere bryr oss ikke, men likevel vet vi ALT om hvor ille de er og blir veeeeldig provoserte av dem, og stiller du oss et Facebookspørsmål er svaret alltid "Jeg har ikke Facebook. Facebook er skikkelig dårlig og unødvendig.") med ekstremt tidlig utviklede barn (Mitt barn var 3 måneder gammelt da det slo salto på tohjulssykkel samtidig som det leste ut sitt første leksikon og kunne det periodiske system utenat) og innbyggere av Jante (Du må ikke komme her og tro at du er noe, f.eks hvis du spør om barnet ditt er tidlig ute med noe, sannsynligvis er det sent ute sammenliknet med MITT barn: se beskrivelse i forrige punkt. Har du en problemstilling hvor du har blitt dårlig behandlet er det alltid din egen skyld.) Anonymkode: 427bb...993 Du glemte "hva tenker du om-tråder"-folket... 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, nomore82 skrev: Du glemte "hva tenker du om-tråder"-folket... Ups, ja! Jeg glemte også "hvorfor er <legge fram en helt søkt påstand, helst om kvinner, som om det er en universell sannhet>"-folket. F.eks Hvorfor er alle kvinner så glade i å fingerhekle, mens de jogger, fordi de vil ha større rumpe, slik at de slipper å ha noe særlig IQ?" Anonymkode: 427bb...993 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 Halvparten virker å være menn som er veldig sinte. Anonymkode: b7cac...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå