AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Har et spørsmål til dere menn. Hvorfor liker dere så godt uforpliktende sex? Virker som de fleste menn liker veldig godt uforpliktende sex, som ons, kortvarige greier og ff's. Får inntrykk av at det å ha sex med mange kvinner uten at det er noe forhold er så stas og positivt for dere. Forstår ikke helt hvorfor dere liker det så godt? De fleste kvinner foretrekker jo å ha sex innenfor et forhold, så selv om vi i perioder kan ha uforpliktende sex, er det som oftest ikke det vi egentlig søker og vil ha på lang sikt. Noen som har noen gode svar på det? Anonymkode: e3b13...296
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Kunne ikke tenke meg det i det hele tatt, og de fleste av mine bekjente er i forhold. Bortsett fra akkurat da enkelte debuterte kan jeg ikke komme på noen i min nærmeste krets som har holdt på med noe engangsopplegg. Det er et lite mindretall av menn som er spesielt interessert i uforpliktende sex og i tillegg har muligheten, og jeg kjenner langt flere kvinner som har hatt ONS enn menn. De fleste kvinner jeg kjenner har hatt flere partnere enn flesteparten av mennene også. Vet om 2-3 rundbrennere blant mer perifere bekjentskaper, men blant si de 20 mennene jeg omgås oftest vil jeg tippe at gjennomsnittlig antall partnere ligger rundt 3. Rundbrennerne kunne etter eget utsagn ha et par ONS på ei uke. Totalt forskjellige personlighetstyper, og jeg kjenner altså svært få som er av den typen. Kanskje det er mer vanlig i andre miljøer (for ordens skyld er ingen i min krets religiøse, og alle med unntak av meg selv har tatt høy utdanning). Anonymkode: eb03e...10f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et spørsmål til dere menn. Hvorfor liker dere så godt uforpliktende sex? Virker som de fleste menn liker veldig godt uforpliktende sex, som ons, kortvarige greier og ff's. Får inntrykk av at det å ha sex med mange kvinner uten at det er noe forhold er så stas og positivt for dere. Forstår ikke helt hvorfor dere liker det så godt? De fleste kvinner foretrekker jo å ha sex innenfor et forhold, så selv om vi i perioder kan ha uforpliktende sex, er det som oftest ikke det vi egentlig søker og vil ha på lang sikt. Noen som har noen gode svar på det? Anonymkode: e3b13...296 Fordi forhold innebærer mye mas. Spesielt etter at forholdet går inn i andre fase, hvor ting blir hverdagslig. Tenker nok allikevel at uforpliktende sex er en greie som tilhører ungdoms- og ung voksen- tiden, og at menn er mer villige til å slå seg til ro når de begynner å nærme seg 30-årene. Anonymkode: de421...d8f
nomore82 Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et spørsmål til dere menn. Hvorfor liker dere så godt uforpliktende sex? Virker som de fleste menn liker veldig godt uforpliktende sex, som ons, kortvarige greier og ff's. Får inntrykk av at det å ha sex med mange kvinner uten at det er noe forhold er så stas og positivt for dere. Forstår ikke helt hvorfor dere liker det så godt? De fleste kvinner foretrekker jo å ha sex innenfor et forhold, så selv om vi i perioder kan ha uforpliktende sex, er det som oftest ikke det vi egentlig søker og vil ha på lang sikt. Noen som har noen gode svar på det? Anonymkode: e3b13...296 I motsetning til hva mange på KG mener så er altså ikke vi menn en homogen gruppe. Så jeg kan kun svare for meg selv. Men jeg trivest godt med begge deler. Både tilfeldig sex, regelmessig sex med noen jeg kjenner godt og sex i forhold. Men akkurat nå føler jeg at jeg ikke har tid til eller plass til et forhold. Og dersom jeg da treffer noen og vi blir hypp på hverandre så må det bli en engangsting for å prøve eller en gjentakende greie med den eller de personene. Så for min del er det ikke en fast fasitsvar på spørsmålet, og jeg tror heller ikke de fleste andre er låst her ut fra min erfaring. Av og til passer det godt med å bare ha uforpliktende sex, andre ganger så faller man pladask for en person og vil leve med den ene resten av livet. De fleste problemene rundt dette kommer etter min erfaring av folk som ser ned på sex utenfor et forhold(eller utenfor ekteskap om de er godt voksne, og gjerne litt kristne). Klarer man å legge denne negative holdningen til det bort så tipper jeg at de fleste ikke hadde hatt noe i mot tilfeldig sex i ny og ne. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Jeg er kvinne og skyr hverdagssex. Jeg liker spenning og variasjon. Hater rutiner. Ser du henvender deg til menn, men vi er mange kvinner som liker uforpliktende sex Anonymkode: 2cd9c...b14 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Tror en del menn aldri har hatt virkelig bra sex i forhold fordi de velger partner etter feil kriterier. Menn er generelt mindre følelsesstyrt enn kvinner og er mer tilbøyelig til å velge partner etter fornuft eller det visuelle, fremfor følelser og seksuell kjemi, enn kvinner. For de fleste kvinner er uforpliktende sex, virkelig dårlig sex som man lett avstår fra, mens for menn er det ofte helt greit fordi sexen de har opplevd i forhold er gjerne like lite interessant eller bare ikke tilstedeværende. Menn vaser typisk om at de vil "utforske sex" gjennom uforpliktende sex, som er bare retardert da det vil høre til unntakene at man har bra sex med en fremmed person. Anonymkode: 595ee...2b3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror en del menn aldri har hatt virkelig bra sex i forhold fordi de velger partner etter feil kriterier. Menn er generelt mindre følelsesstyrt enn kvinner og er mer tilbøyelig til å velge partner etter fornuft eller det visuelle, fremfor følelser og seksuell kjemi, enn kvinner. For de fleste kvinner er uforpliktende sex, virkelig dårlig sex som man lett avstår fra, mens for menn er det ofte helt greit fordi sexen de har opplevd i forhold er gjerne like lite interessant eller bare ikke tilstedeværende. Menn vaser typisk om at de vil "utforske sex" gjennom uforpliktende sex, som er bare retardert da det vil høre til unntakene at man har bra sex med en fremmed person. Anonymkode: 595ee...2b3 Det eneste fornuftige i innlegget ditt var at du begynte med "tror". Anonymkode: 2776f...133
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror en del menn aldri har hatt virkelig bra sex i forhold fordi de velger partner etter feil kriterier. Menn er generelt mindre følelsesstyrt enn kvinner og er mer tilbøyelig til å velge partner etter fornuft eller det visuelle, fremfor følelser og seksuell kjemi, enn kvinner. For de fleste kvinner er uforpliktende sex, virkelig dårlig sex som man lett avstår fra, mens for menn er det ofte helt greit fordi sexen de har opplevd i forhold er gjerne like lite interessant eller bare ikke tilstedeværende. Menn vaser typisk om at de vil "utforske sex" gjennom uforpliktende sex, som er bare retardert da det vil høre til unntakene at man har bra sex med en fremmed person. Anonymkode: 595ee...2b3 Jeg tror ikke dette har noe med kjønn å gjøre. Tror drt Hsr noe med hvordan slags personlighet du Har og hva slags type mennesker du tiltrekkes av. Jeg kan godt ha sex på 1 dste, hvis dette føles riktig, er også åpen for sex utenfor forhold, men riktig person. Jeg tiltrekkes av en viss type personlighet, som treffer kriteriene mine, andre er rett og slett ikke på banen engang. Derfor blir det ikke noe. Noen lever mer i nuet enn andre, og det finnes flere måter å bli kje t på, sex er en av disse. Det at sex er likt med forhold blir litt krampaktig, og jeg ser h or det kommer fra, men sex er ingen garanti i seg selv for at et forhold ikke skal fungere. Du skylder personen du er sammen med ingenting, samtidig som den andre ikke skylder deg noe. Det å utveksle safter(i mangel på andre ord) være fysiske med hverandre og dele nytelse og sex-er somsagt en måte å bli kjent med hverandre på, og er viktigere for noen enn for andre, jeg er veldig fysisk av meg og er tiltrukket av å leve i nuet, og ønsker tilogmed å bli flinkere til å leve i nuet og jobber konsekvent med dette som mål. Det er bare sånn jeg er. det finnes ingen fasit. Jeg er jente forresten Anonymkode: 8f8de...8b0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste fornuftige i innlegget ditt var at du begynte med "tror". Anonymkode: 2776f...133 Hahah! Enig i dette! Anonymkode: 8f8de...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå