Gå til innhold

Rune fardal, crazy for cocoa puffs eller legit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes han dukker opp støtt og stadig på folks facebook side og lignende. Noe virker jo faktisk rimelig fornuftig men synes også noe skurrer litt med han.

Er selv barnevernspedagog (uten å ha jobbet som) og kjenner til mange som jobber i systemet. Kan godt se for meg at det er noe svinn i tjenesten her og der ja, til og med maktmissbruk. Men synes det høres noe dramatisk ut alt det han kommer med.

Anonymkode: aaaad...ae6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skvatt gal.

Anonymkode: 0b11d...6eb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å se på hva han poster, så skjønner man at han ikke er helt god. Jeg kan ikke skjønne at så mange folk (som oftest alenemødre, har jeg inntrykk av) beundrer ham og følger ham i alt han gjør.

Anonymkode: 94a5d...eae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klin 🥥🍌🍌

Anonymkode: 874d2...c64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At folk tror på alt han spyr ut, er meg en gåte. 

Anonymkode: 74ece...b65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At folk tror på alt han spyr ut, er meg en gåte. 

Anonymkode: 74ece...b65

Helt ærlig, så er han flink å prate for seg. Men problemet mitt er at han fremtrer som en selger og har svært lite kilder å henvise til.

AnonymBruker
Skrevet

Er det han galningen som poster i alle "anti barnnevern" gruppene? Han virker veldig gal, og han snakker norske ord men det har ingen sammenheng.

Anonymkode: 74a72...e99

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det han galningen som poster i alle "anti barnnevern" gruppene? Han virker veldig gal, og han snakker norske ord men det har ingen sammenheng.

Anonymkode: 74a72...e99

Tja, er kanskje ikke 100% straight i nepa, men synes fremdeles noe er relevant. Som reform i institusjonen, det tror jeg er på sinn plass og grundig empati test for ansatte. Tror barnevernet vil være mere solid forankret i befolkningen om hovedfokuset og ressursene blir rettet dit hvor behovet virkelig gjelder. Altså de grove sakene og de potensielt grove sakene. For her strekkes det for dårlig til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvem er så dette for en kropp?

Anonymkode: 66d34...e9e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så for litt siden en live sending av han hvor han fortalte at kona hans skulle dra fra han fordi hun ikke orket mer.

Har egentlig noen av disse menneskene han kjemper så hardt for Klart å få barna sine tilbake? For litt siden så var det Trude Lobben men hun har vel fortsatt ikke fått tilbake sønnen sin selv om hun vant i nemnda?

Anonymkode: ba0a4...3c6

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Rune Fardal påstår at den 1 Juli skal barnevernet dømmes i EMD i tre nye saker.

Dette blir en god sjekk hvem er egentlig crazy.

Han eller den norske befolkningen med sin blinde tro på det barbariske systemet?

Anonymkode: b776f...482

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rune Fardal påstår at den 1 Juli skal barnevernet dømmes i EMD i tre nye saker.

Dette blir en god sjekk hvem er egentlig crazy.

Han eller den norske befolkningen med sin blinde tro på det barbariske systemet?

Anonymkode: b776f...482

Hva så? Han fremstår ikke som mer troverdig av den grunn.

Tidligere hang han i kommentarfelt i avisene og lirte av seg usammenhengende svada om narsisisster. Han titulerte seg da som psykologistudent, mener jeg.

Anonymkode: 043ee...9df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...