Chiquita Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Hei. Noen som vet hvorfor et nummer jeg har blokkert på min tlf (iPhone) fremdeles kommer igjennom og kan legge igjen beskjed på min MobilSvar? Har Talkmore-abb, dersom det er av betydning. Jeg er jo kvitt oppringninger og SMS fra nummeret, men det hjelper jo lite når jeg får mobilsvar-meldinger i stedet.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 På 21.7.2020 den 20.32, Chiquita skrev: Hei. Noen som vet hvorfor et nummer jeg har blokkert på min tlf (iPhone) fremdeles kommer igjennom og kan legge igjen beskjed på min MobilSvar? Har Talkmore-abb, dersom det er av betydning. Jeg er jo kvitt oppringninger og SMS fra nummeret, men det hjelper jo lite når jeg får mobilsvar-meldinger i stedet. La være å spille av mobilsvar-meldingene ,bare slett dem Anonymkode: 66f0d...aa2
Chiquita Skrevet 23. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: La være å spille av mobilsvar-meldingene ,bare slett dem Anonymkode: 66f0d...aa2 Jo da, akkurat det er greit. Men jeg lurer på hvorfor anropet får komme igjennom dit, når det skal være blokkert. Det kan være belastende nok å se nr på sms fra mobilsvar også...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Personen kan fint ringe med skjult nummer for å unngå blokkeringen. Anonymkode: 7c8be...57f
nomore82 Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Hovedsaklig så skjer dette fordi du har blokkert nummeret på telefonen, og så har du samtidig telefonsvarer tjeneste på abonnementet ditt. Så når da telefonen din avviser anropet(fordi nummeret er blokkert) så går anropet til telefonsvareren din.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Hvis du endrer settingene på telefonen til å ikke viderekoble til mobilsvar, slipper du dette. Da vil selvsagt telefonen kunne ringe i det uendelige, om folk ikke har vett på å kutte ut etter 6-8 ring, men for en periode kan sikkert det være bedre enn å få uønskete meldinger på mobilsvar. Anonymkode: b84c8...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå