supernaturalfan Skrevet 21. juli 2020 #1 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg vet dette er vanlig, men nå trenger jeg positive erfaringer. Er 5+5 og da jeg var på do isted oppdaget jeg blødning. Litt i trusen, type 3 store dråper, og så var det litt helt friskt blod på papiret. Ble sjøsyk på sekundet..! Ingen smerter. Har hatt lignende lette mensmurringer i flere dager, men idag ingenting.. Å, nå ble jeg nervøs altså.. Og på toppen av det hele er dette dag 1 på bobilferie som skal vare halvannen uke 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Del Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, supernaturalfan skrev: Jeg vet dette er vanlig, men nå trenger jeg positive erfaringer. Er 5+5 og da jeg var på do isted oppdaget jeg blødning. Litt i trusen, type 3 store dråper, og så var det litt helt friskt blod på papiret. Ble sjøsyk på sekundet..! Ingen smerter. Har hatt lignende lette mensmurringer i flere dager, men idag ingenting.. Å, nå ble jeg nervøs altså.. Og på toppen av det hele er dette dag 1 på bobilferie som skal vare halvannen uke 😭 Jeg blødde litt friskt blod i uke 5 med barnet mitt, likevel gikk alt fint håper det samme skjer med deg Anonymkode: 1f3b4...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 21. juli 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blødde litt friskt blod i uke 5 med barnet mitt, likevel gikk alt fint håper det samme skjer med deg Anonymkode: 1f3b4...363 Takk ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Del Skrevet 21. juli 2020 Min sa begynte med friskt blod etter dobesøk. Men da hadde jeg hatt en natt med veldig sterke menssmerter, langt i fra murringer, 3 dager før. Krysser fingrene for at alt går bra😊 Anonymkode: 73887...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 21. juli 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2020 ❤️ Jeg har hatt helt svake murringer.. Vet jeg hadde samme med nr 1. For da samboer spurte om jeg kunne være gravid, sa jeg at neida, jeg kjenner mensen er rett rundt hjørnet 🙈 men ingen smerter i dag.. Så vet ikke om det er godt eller dårlig tegn 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Del Skrevet 21. juli 2020 3 minutter siden, supernaturalfan skrev: ❤️ Jeg har hatt helt svake murringer.. Vet jeg hadde samme med nr 1. For da samboer spurte om jeg kunne være gravid, sa jeg at neida, jeg kjenner mensen er rett rundt hjørnet 🙈 men ingen smerter i dag.. Så vet ikke om det er godt eller dårlig tegn 😱 Hvis det ikke blør mer så går det mest sannsynlig bra ❤️ Anonymkode: 1f3b4...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg har å hatt mye mensmurringer under graviditetene. Å de kom og gikk litt om hverandre. Når jeg hadde sa, så ble smertene som rier. Har nylig hatt en ma nå, da hadde jeg mensmurringer hele tiden. Så jeg ville ha tenkt at en liten blødning, uten sterke smerter, som regel går bra. Men vet akkurat hvordan det føles å se blod som gravid. De negative tankene er ikke lett å styre over❤ Anonymkode: 73887...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 21. juli 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 21. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har å hatt mye mensmurringer under graviditetene. Å de kom og gikk litt om hverandre. Når jeg hadde sa, så ble smertene som rier. Har nylig hatt en ma nå, da hadde jeg mensmurringer hele tiden. Så jeg ville ha tenkt at en liten blødning, uten sterke smerter, som regel går bra. Men vet akkurat hvordan det føles å se blod som gravid. De negative tankene er ikke lett å styre over❤ Anonymkode: 73887...c62 Tusen takk for svar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 21. juli 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 21. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ikke blør mer så går det mest sannsynlig bra ❤️ Anonymkode: 1f3b4...363 Håper det!! ❤️ Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avianna Skrevet 21. juli 2020 #10 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg har nettopp hatt en hel uke med småblødninger, som startet 5+2, som er nå borte i dag. Jeg ble veldig redd siden vi ventet allerede 2.5 år for å bli gravid (gikk gjennom IVF/ICSI). Fikk tatt hCG stignings-test hos fastlegen og veldig tidlig UL hos gynekologen (5+4) som viste to eggposer 😊 hjerteslag var ikke synlig ennå, men hCG testene kom tilbake med stigning, så det ser ut til å gå bra for nå. Legen sa at "litt" blod uten sterke smerter er ganske vanlig, men han sa også at man ikke kan vite om det fortsatt utvikler seg til SA eller ikke. Forstår hvordan det føles, jeg har vært paranoid hver dag siden forrige uke ❤️ Krysser fingrene at det går bra og at blødningen stopper for deg også! 🤞 Masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 21. juli 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, Avianna skrev: Jeg har nettopp hatt en hel uke med småblødninger, som startet 5+2, som er nå borte i dag. Jeg ble veldig redd siden vi ventet allerede 2.5 år for å bli gravid (gikk gjennom IVF/ICSI). Fikk tatt hCG stignings-test hos fastlegen og veldig tidlig UL hos gynekologen (5+4) som viste to eggposer 😊 hjerteslag var ikke synlig ennå, men hCG testene kom tilbake med stigning, så det ser ut til å gå bra for nå. Legen sa at "litt" blod uten sterke smerter er ganske vanlig, men han sa også at man ikke kan vite om det fortsatt utvikler seg til SA eller ikke. Forstår hvordan det føles, jeg har vært paranoid hver dag siden forrige uke ❤️ Krysser fingrene at det går bra og at blødningen stopper for deg også! 🤞 Masse lykke til! Tusen takk for svar!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #12 Del Skrevet 21. juli 2020 Jag hadde blodig slim (litt sånn mens-aktig) rundt uke 6-7 eller noe. Hos meg var det sannsynligvis såre slimhinner. Gikk i alle fall veldig bra her, har ei 10 måneder gammel jente som ligger og sover ved siden av meg 🥰 Anonymkode: 794f4...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 22. juli 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 22. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jag hadde blodig slim (litt sånn mens-aktig) rundt uke 6-7 eller noe. Hos meg var det sannsynligvis såre slimhinner. Gikk i alle fall veldig bra her, har ei 10 måneder gammel jente som ligger og sover ved siden av meg 🥰 Anonymkode: 794f4...eb5 Takk for svar ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 22. juli 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 22. juli 2020 Kom ikke noe mer blod i går eller i natt. Litt murring/stikning i dag, men svakere enn ellers.. Får se hvordan det går de neste dagene.. Setter stor pris på svarene deres ❤️ Tusen takk alle! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #15 Del Skrevet 22. juli 2020 Jeg har hatt to runder med endel blod nå. Første i uke 6, og nå i uke 8. Fikk se et friskt sprell levende embryo på ultralyd likevel Håper å slippe mer blod, for det er så skummelt😓🤞🏼 Anonymkode: 1f3b4...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 22. juli 2020 Forfatter #16 Del Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt to runder med endel blod nå. Første i uke 6, og nå i uke 8. Fikk se et friskt sprell levende embryo på ultralyd likevel Håper å slippe mer blod, for det er så skummelt😓🤞🏼 Anonymkode: 1f3b4...363 Å! Godt å høre ❤️ håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå