AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg er 24 år gammel og har hatt skilte foreldre siden jeg var født. Både mamma og pappa er gift, og jeg har derfor stemor og stefar. På begge sidene er det to søsken, altså mamma har fått to og pappa har fått to. Jeg har aldri hatt noe nært forhold til pappa eller hans side av slekten. De reiste ofte på ferier uten meg og gjør andre aktiviteter uten meg, og inviterer meg aldri med. Han er ofte på dagstur her jeg bor men kommer aldri på besøk. Snakker kanskje med han en gang i året. På mamma sin side gjør de også ting med mine søsken men inkluderer aldri meg. Om jeg blir inkludert er det med familien til stefaren min. Familien hans er veldig hyggelig men de er totalt motsatt av den familien vi pleide å ha da jeg var mindre (disse to familiemedlemmene er døde). Jeg føler derfor at jeg ikke hører hjemme noen steder, eller at jeg har noen tilknytning til familien som er igjen. I tillegg er stefaren min sin familie som sagt veldig snille mennesker men meget spesielle. Kan ofte bli flau over å være offentlig med disse da det er mangel manerer, høflighet, hygiene og lignende. Innerst inne føler jeg jo ikke at dette er min familie, men stefaren min sin. Mamma har i tillegg endret helt oppførsel og blitt mer lik disse. Hva skal jeg gjøre? Syns dette er flaut om jeg noen gang finner en partner Anonymkode: 7d06d...230 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Så kjip følelse! Merkelig oppførsel av foreldrene dine. Jeg håper du finner "din flokk". Anonymkode: 31975...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå