Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleie for babyer er dere mest fornøyd med? Pris, kvalitet, osv. Blir nødt til å hamstre ganske snart! :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale å prøve deg frem før du hamster. Det er så ulikt hva folk liker best. Vi er mest fornøyd med Rema 1000 sine, men det er ikke alle som er det. 

Anonymkode: 31f43...cf6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kun brukt Libero her. Superfornøyd.

Anonymkode: b3573...75f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Helt enig med anonym cf6 over. Det har også endret seg hva vi syntes var best- libero til nyfødt, deretter lang periode med rema 1000, nå er vi ikke så fornøyd med de lenger, så mulig vi må teste litt andre. Har hørt mange som syns rema 1000 er best, også mtp pris, men noen syns de er elendige.

Endret av Zwish
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bytter litt frem og tilbake. I perioder fornøyd med ett merke helt til det plutselig blir mange uhell også videre. Akkurat nå passer Libero Comfort best her. Men har brukt både Libero Touch, Lillego og Änglamark tidligere.

Anonymkode: 4d82f...00d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Libero newborn i starten, deretter libero touch. 

Anonymkode: ee627...403

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Änglamark eller Libero(alle typene) er favoritter her. Rema sine fungerer fint på dagtid syns jeg, men blir ofte fuktig igjennom om natta.

Lillego er ganske like rema sine syns jeg.

Det eneste jeg aldri bruker er pampers

Anonymkode: aaa08...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Libero Touch.

Anonymkode: acc8d...bc7

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Kenelz skrev:

Hvilken bleie for babyer er dere mest fornøyd med? Pris, kvalitet, osv. Blir nødt til å hamstre ganske snart! :) 

Det beste er tøybleier med hjemmestrikk i lanolingarn, fra Nøstebarn:

Til kokevask:

https://nostebarn.no/3-pk-brettebleier

Kompletteres med hjemmestrikk:

https://nostebarn.no/oppskr-bleiebukser

Disse oppskriftene er så enkle, at selv oldefar kan klare det! Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte libero touch til han var 2 år. Veldig fornøyd med de, men prøvde ingen andre merker. Etter han ble to har vi prøvd det meste, men mest fornøyd med pampers. Libero i store størrelser blir litt stort å klumpete på en tynn unge.

Anonymkode: a5388...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Libero touch

Anonymkode: 3b3d2...e14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også det er lurt å prøve før dere hamstrer, hvis det lar seg gjøre. Vi brukte Libero touch lenge til første baby fordi det var det de hadde på barsel og så fortsatte vi bare med det. Så gikk vi over til Rema sitt eget merke pga. pris. Lillesøster bruker Libero (alle typer) fordi det alltid blir lekkasje opp etter ryggen om natten eller når hun bæsjer med remableiene. Hun har tydeligvis en annen fasong enn søsteren. Änglamark funker også til henne, men dem har de ikke på nærbutikken. 

Anonymkode: 2df50...f13

AnonymBruker
Skrevet

Libero Touch. 

Anonymkode: bcc88...303

• Liker 1
Skrevet

Rema sine, koster ca. 0,50 kr per bleie, og holder utrolig lenge. Libero touch er også bra, men koster 2,5 kr per bleie. Jeg liker ikke ängelmark sine, syns de blir blaute på utsiden fort og lukter

AnonymBruker
Skrevet

Her brukte vi Libero i starten. Fra han var 8 mnd gikk vi over til Lillego. Nå bruker vi Rema 1000. Har med andre ord endret seg etterhvert som han har vokst.

Anonymkode: b836d...811

AnonymBruker
Skrevet

Brukte libero touch 1, så var de utsolgt da vi skulle ha en pakke i str. 2, så kjøpte newborn. Da angret jeg på at jeg ikke hadde prøvd newborn i str. 1 også, for de var like myke og gode som touch, så kunne spart noen kroner der. 

Selv om jeg ikke er veldig fan av pampers bruker vi de i overgangen mellom to størrelser, da de har litt andre vektgrenser på bleiene enn andre. Når str. 2 i libero blir for fort full, mens str. 3 er alt for stor, så brukte vi pampers. 

Har prøvd en god del merker, men ender alltid tilbake på libero. Liker ikke at huden til baby er fuktig når jeg skal bytte bleie, selv når ikke bleien er noe særlig mye i. 

Anonymkode: 73c6a...30b

AnonymBruker
Skrevet

Det varierte mellom unger og etterhvert som de vokste. Spesielt mellom størrelser måtte vi bytte merke 

Anonymkode: b774d...0b1

Skrevet

Hadde termin i går og ikke hamstra bleier ennå 😅 Er førstegangs, så vi vil heller prøve oss fram. Har henta ut babyboxene fra kiwi, rema og apoteket og der fulgte det med til sammen fire pakker med bleier. Har to små pakker med nyfødtbleier fra Libero og fikk en med størrelse 2 fra kiwi og en størrelse 2 fra rema. Tenker vi bruker opp disse og gjør oss deretter opp en mening for hvilke vi foretrekker 😊 Også er jo butikken åpen etter fødsel også, så det skal nok gå fint å handle litt etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...