Gå til innhold

Baby 6 mnd let av alle andre enn meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ofte som en mislykket mamma. Jeg har en liten baby på 6 måneder som er verdens fineste og som oftest er han i supert humør. MEN.... Han ler av så å si alle som tuller med han, spesielt barn! Han ler masse når hunder hopper og løper osv også. Men han ler nesten aldri av meg 😞 Jeg tuller masse og gir han all min kjærlighet og oppmerksomhet, men han vil absolutt ikke le av meg. Han smiler hele tiden, men jeg synes det er så sårt at han ikke synes jeg er så kjekk som alle andre. 
Opplever ofte at han gråter om jeg forlater rommet, så vet jo at han er glad i meg. Jeg føler at han liker alle andre bedre enn meg og sikkert ikke hadde merket om jeg ikke kom tilbake. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje du har noen tips til meg? Jeg kan gjøre akkurat det samme som de han ler av, men det er ikke kjekt nok. 
Vær grei og ikke svar stygge kommentarer, for det er tøft nok for meg fra før.

Anonymkode: 6a4d7...864

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han gråter når DU går, men ikke når andre går. Tenker det viser hvor viktig du er for han, ikke at han ikke ler. Trøst deg med det 😊 Min erfaring er at det er enklere for barn og dyr å få babyer til å le. 

Anonymkode: 5055b...ad5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig. Mamma er ofte tryggheten selv, mens andre er mer underholdende. Det betyr ikke at han ikke liker deg eller er glad i deg, bare at han forbinder deg med noe annet enn tull og tøys. Og det er jo bra! Her er det pappaen og storebror som får babyen til å le mest, men det er jeg som trøster best og har den tryggeste favnen. 

Anonymkode: d088d...4d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, det var godt å høre at det ikke er helt unormalt  ❤️ 

Anonymkode: 6a4d7...864

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender rett som det er at jeg gjør alt jeg kan for å få babyen på 6 mnd. til å le, og klarer bare å få lurt fram et par smil. Men så kommer storesøster på to år. Da triller latteren med én gang. Og hunden får henne til å le mer enn jeg gjør her også😅 

Anonymkode: 63283...195

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...