AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg har snart bursdag. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i mye oppmerksomhet. Jeg har pleid å dra bort på selve dagen min med mine nærmeste og bare feiret enkelt med de og hatt familie selskap senere. Problemet i år er at jeg skal være hjemme på selve dagen. Jeg har ikke så lyst til å ha en feiring på dagen fordi det blir bare for mye fokus på meg. Derfor jeg alltid har pleid å feire sammen med søsteren eller noen dager senere. Dilemmaet er vel egentlig om jeg skal ta med de aller nærmeste ut å spise. Altså mamma, pappa og mine søsken. Eller om jeg skal spørre han jeg liker om han vil tilbringe dagen med meg i Oslo å finne på noe hyggelig. Samtidig så føler jeg det er forventa at de nærmeste vli at vi skal finne på noe hyggelig den dagen. Noe som jeg også vil uavhengig hva de tenker. Men familien veier liksom tyngst, men han jeg liker skal snart flytte til Trondheim. Jeg kunne hatt en liten feiring på lørdagen eller søndagen, men da er jeg bortreist. Jeg har bursdag på en fredag. Vet det er jeg som bestemmer, men hva ville dere gjort? Anonymkode: 1b37a...091
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Utgår den store feiringen uansett fordi du ikke har tid? Da ville jeg dratt ut og spist med familien på dagen. Hvis du skal feire senere er det mer åpent. Kanskje du kan lunsj med den ene og middag med den andre på dagen din? Anonymkode: 8d399...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utgår den store feiringen uansett fordi du ikke har tid? Da ville jeg dratt ut og spist med familien på dagen. Hvis du skal feire senere er det mer åpent. Kanskje du kan lunsj med den ene og middag med den andre på dagen din? Anonymkode: 8d399...2e9 Den store feiringen utgår fordi jeg ikke har prioritert den og lagd meg andre avtaler. Bursdagshelgen altså lørdag og søndag har jeg valgt å beske ei venninne som bor et stykke unna. Men crushet bor i det området, så kunne eventuelt spørre han ut da når jeg er i området. Men samtidig hadde det vært deilig å bare flykte fra all oppmerksomhet med han på selve dagen. Aner ikke hvorfor jeg ikke er så glad i selve dagen. Fungerer alltid bedre å feire senere. Det blir bare så mye oppmerksomhet når bursdagshilsener kommer inn på mobilen og alle skal komme til meg å gi klemmer, gaver osv hvor det er litt for mye fokus på meg. Kan ha noe med at jeg er introvert... Anonymkode: 1b37a...091
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Siden dette tydeligvis blir så problematisk for deg så synes jeg du bare skal droppe hele bursdagsfeiringen. "Han du liker" vil kanskje også synes det er litt rart at du vil tilbringe bursdagen din med ham. Dere er tydeligvis ikke sammen engang. Mye styr å lage for en bursdag av et voksent menneske. Anonymkode: db3d3...79b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden dette tydeligvis blir så problematisk for deg så synes jeg du bare skal droppe hele bursdagsfeiringen. "Han du liker" vil kanskje også synes det er litt rart at du vil tilbringe bursdagen din med ham. Dere er tydeligvis ikke sammen engang. Mye styr å lage for en bursdag av et voksent menneske. Anonymkode: db3d3...79b Wow Anonymkode: 1b37a...091 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Jeg synes du skal sende han en melding og spørre om dere skal ta en øl sammen på bursdagen din 😊 Familien din kan du møte og feire med en annen dag. Anonymkode: 95cf7...c95
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Siden dette tydeligvis blir så problematisk for deg så synes jeg du bare skal droppe hele bursdagsfeiringen. "Han du liker" vil kanskje også synes det er litt rart at du vil tilbringe bursdagen din med ham. Dere er tydeligvis ikke sammen engang. Mye styr å lage for en bursdag av et voksent menneske. Anonymkode: db3d3...79b Det er ganske sårbart å invitere noen på bursdagen sin sammen eller ei. Prøv å svar litt ydmykt neste gang. Hvis TS dater eller er god venn med denne fyren så er det ikke noe rart å spørre. Det er heller ikke styr å invitere noen. TS skriver jo at hen ikke vil ha styr og oppmerksomhet. Anonymkode: 95cf7...c95
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske sårbart å invitere noen på bursdagen sin sammen eller ei. Prøv å svar litt ydmykt neste gang. Hvis TS dater eller er god venn med denne fyren så er det ikke noe rart å spørre. Det er heller ikke styr å invitere noen. TS skriver jo at hen ikke vil ha styr og oppmerksomhet. Anonymkode: 95cf7...c95 Ikke skriv hen. Anonymkode: db3d3...79b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke skriv hen. Anonymkode: db3d3...79b takk for deg db3b3...79b. Hen fungerer utmerket. Språkrådet har godtatt bruk av hen Ønsker bare ordentlige svar og vil helst ikke bli dømt. Takk Anonymkode: 1b37a...091
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: takk for deg db3b3...79b. Hen fungerer utmerket. Språkrådet har godtatt bruk av hen Ønsker bare ordentlige svar og vil helst ikke bli dømt. Takk Anonymkode: 1b37a...091 Vær så god. Anonymkode: db3d3...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå