Hr. Aktiv Skrevet 12. november 2020 #41 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer etter min erfaring ikke. Mange menn sier dog de er kåte «hele tiden», men det er sjeldent å finne noen som faktisk er det, og som har kapasitet til å komme og å bli hard igjen rask etterpå, gjentatte ganger. Anonymkode: e4876...0ae Samme erfaring har jeg med damer. De sier de har stor sexlyst, men er tilfredsstillt med en gang i uka. Som mann trenger man ikke komme hver gang sammen med ei dame. Men hvis du er ei av de som tar seg nær av at han ikke kommer blir du feil uansett. Å ja det er mange av dere. Dere tenker med en gang "tenner han ikke på meg, liker han meg ikke" osv.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #42 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Samme erfaring har jeg med damer. De sier de har stor sexlyst, men er tilfredsstillt med en gang i uka. Som mann trenger man ikke komme hver gang sammen med ei dame. Men hvis du er ei av de som tar seg nær av at han ikke kommer blir du feil uansett. Å ja det er mange av dere. Dere tenker med en gang "tenner han ikke på meg, liker han meg ikke" osv. Det var på ingen måte ikke frekt ment, så du trenger ikke ilegge meg negative og feilaktige karakteristikker. Nå handlet ikke tråden om kvinner som lyver og sier de er kåte, men egentlig er tilfredse med sex en gang i uka. Det blir jo en helt annen diskusjon. Kvinnen du siterte utrykket at hun var kåt konstant, og at dette kunne være plagsomt. Anonymkode: e4876...0ae
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #43 Skrevet 12. november 2020 Hva er det som gjør at en mann sier han er kåt på ei dame hele tiden men plutselig ikke gir lyd fra seg? Anonymkode: bf327...8c6
Mæn40 Skrevet 12. november 2020 #44 Skrevet 12. november 2020 Tror uansett hvor kåt jeg har vært opp igjennom livet, så tror jeg ikke jeg hadde klart å matche dette. Kanskje i noen uker, men det hadde blitt for mye for veldig mange. Ønsker dere uansett lykke til i jakten på nytelsen. 👍
Hr. Aktiv Skrevet 12. november 2020 #45 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var på ingen måte ikke frekt ment, så du trenger ikke ilegge meg negative og feilaktige karakteristikker. Nå handlet ikke tråden om kvinner som lyver og sier de er kåte, men egentlig er tilfredse med sex en gang i uka. Det blir jo en helt annen diskusjon. Kvinnen du siterte utrykket at hun var kåt konstant, og at dette kunne være plagsomt. Anonymkode: e4876...0ae Er hverken frekk eller ilegger deg feilaktige karakteristikker. Dette var ment som en generell oppfatning over hva jeg selv har opplevd og hørt på hva andre har opplevd. Du må bare rusle videre for å treffe den mannen som vil ha sex med deg og ikke bare sier det. Selv hadde jeg med letthet taklet din sexlyst. Det er ikke bare noe jeg sier. Så ja vi menn som liker masse sex finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå