Gå til innhold

Kåt HELE tiden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 21.7.2020 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Helsikke! Hvorfor fant ikke jeg en av dere??? Hilsen kåt mann med ukåt kone.

Anonymkode: 3c698...7ec

Be kona di gå til legen og få seg resept på Tostran 2% gel, et klikk på pumpa hver dag gjør susen. 

Hilsen ei på 51 som har brukt dette i flere år, og er kåtere enn noen sinne.

Anonymkode: ebd79...6ce

Skrevet

Samme her😫 Onanerer flere ganger om dagen og har sex hver dag, men vil liksom bare mer hele tiden. Noen perioder er det bedre enn andre da, mens andre ganger er det nokså ekstremt. 

Samboeren min har nok en veldig normal/god sexlyst (han kan ha sex 3 ganger eller mer om dagen i særtilfeller), men normalt holder det med en gang for ham (han har en veldig fysisk krevende jobb da). Jeg forstår jo at vi må gjøre andre ting enn kun å pule liksom, men kroppen min er ikke alltid enig i det🙃

Nå som jeg er på hjemmekontor er det spes ille og veldig distraherende å ha det sånn her.

Anonymkode: e4876...0ae

Skrevet

Jeg over her igjen. Jeg er btw 27 og har hatt der sånn her siden før jeg visste hva sex var omtrent👻

Skrevet

Nyt det, men det hjelper og ha hobbier så slipper du og tenke på det 24/7

Skrevet

Jeg er 26 år og har det nøyaktig på samme måte!!! Blir liksom aldri mett, vil bare ha mer og mer.

Anonymkode: 45269...caa

• Liker 1
Skrevet
På 21.7.2020 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40, og har det på samme måte. Utrolig slitsomt, man blir jo aldri tilfreds 😫 kan ikke huske at jeg ikke har hatt det sånn. Cluet må være å finne en mann av samme kaliber, men det har jeg så langt ikke lyktes med.

Anonymkode: 1936e...5d8

Det burde være null stress det. I.flg. mine kamerater har de åpenbar lyst hele tiden. Det samme har jeg. Vi ser ikke på vår seksualitet som noe mere seksuell enn det andre folk har. 

Skrevet
14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det burde være null stress det. I.flg. mine kamerater har de åpenbar lyst hele tiden. Det samme har jeg. Vi ser ikke på vår seksualitet som noe mere seksuell enn det andre folk har. 

Dette stemmer etter min erfaring ikke. Mange menn sier dog de er kåte «hele tiden», men det er sjeldent å finne noen som faktisk er det, og som har kapasitet til å komme og å bli hard igjen rask etterpå, gjentatte ganger.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer etter min erfaring ikke. Mange menn sier dog de er kåte «hele tiden», men det er sjeldent å finne noen som faktisk er det, og som har kapasitet til å komme og å bli hard igjen rask etterpå, gjentatte ganger.

Fordi det funker som en tank mens jenter kan ta mer og mer. For penisbrukere så tømmer de den ut så må du vente litt før det funker igjen. Så teknisk sett er gutter mer kåte enn jenter. Men man tømmer det også kommer det tilbake igjen og frem og tilbake. Legg skylden på naturen :)

Skrevet

Tråden er ryddet for for svar til slettet innlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet
1 minutt siden, Janus82 skrev:

Fordi det funker som en tank mens jenter kan ta mer og mer. For penisbrukere så tømmer de den ut så må du vente litt før det funker igjen. Så teknisk sett er gutter mer kåte enn jenter. Men man tømmer det også kommer det tilbake igjen og frem og tilbake. Legg skylden på naturen :)

Joda, jeg forstår veldig godt hvordan det funker altså:) jeg påpekte bare at min erfaring er de fleste menn/gutter ofte hevder å være kåtere enn hva dom kanskje er realiteten. Jeg har i hvert fall fremdeles til gode å finne noen som overgår meg selv, selv om mange har vært veldig til å påpeke at de er steinkåte kontant osv.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg forstår veldig godt hvordan det funker altså:) jeg påpekte bare at min erfaring er de fleste menn/gutter ofte hevder å være kåtere enn hva dom kanskje er realiteten. Jeg har i hvert fall fremdeles til gode å finne noen som overgår meg selv, selv om mange har vært veldig til å påpeke at de er steinkåte kontant osv.

Er mer at man ikke vil ødelegge seg selv bare XD. Kåtheten er der, men penisen nekter før den er klar igjen :P

Anonymkode: 4708b...d83

Skrevet

Jeg er 50 og har vært sånn hele mitt voksne liv, jeg har derfor hatt utallige partnere og kjærester oppigjennom. Kun en av dem hadde tilsvarende sexlyst som meg, alle de andre mennene hadde mye lavere. Så det der med at menn har lyst hele tiden er bare noe tull og overhodet ikke min erfaring. 

Anonymkode: 99ce3...c97

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50 og har vært sånn hele mitt voksne liv, jeg har derfor hatt utallige partnere og kjærester oppigjennom. Kun en av dem hadde tilsvarende sexlyst som meg, alle de andre mennene hadde mye lavere. Så det der med at menn har lyst hele tiden er bare noe tull og overhodet ikke min erfaring. 

Anonymkode: 99ce3...c97

Det har ikke noe med sexlyst lol Det er bare biologi. Penisen faller og må vente til den kan funke igjen XD Med mindre du kan si til naturen å endre denne lovreglen, lykke til

Endret av Janus82
Skrevet

Dere bruker sex som selvskading. Oppsøk terapi for avhengigheten deres.

Anonymkode: 454f2...1d6

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Janus82 skrev:

Det har ikke noe med sexlyst lol Det er bare biologi. Penisen faller og må vente til den kan funke igjen XD Med mindre du kan si til naturen å endre denne lovreglen, lykke til

Ja, men uansett om du har lyst eller ikke er det ikke alltid gjennomførbart. Det er det jo for oss kvinner:)

Ingen sier at det er deres «feil», men jeg svarte på et innlegg som hevded at en kvinnes ekstreme kåtskap ikke var noe som helst unormalt/problematisk, fordi han og alle kompisene hans var klappe for sex «hele tiden». Da var bare min kommentar at dette ikke er min erfaring.

Skrevet

Kåt omtrent hele tiden, veldig frustrerende siden partneren min ikke har samme behovet. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt sex dette året. Tenker mye på om jeg har lyst å være i et forhold med så lite intimitet. I mellomtiden onanerer jeg flere ganger om dagen.

Anonymkode: 1037d...88d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men uansett om du har lyst eller ikke er det ikke alltid gjennomførbart. Det er det jo for oss kvinner:)

Ingen sier at det er deres «feil», men jeg svarte på et innlegg som hevded at en kvinnes ekstreme kåtskap ikke var noe som helst unormalt/problematisk, fordi han og alle kompisene hans var klappe for sex «hele tiden». Da var bare min kommentar at dette ikke er min erfaring.

Vel jeg hadde Ex og jeg pulte henne selv etter jeg hadde gjort det, selv om jeg ikke var helt der enda. Fordi er viktig å gjøre jenta glad uansett :)

MEN jeg forventer samme tilbake haha XD men når alt kommer til alt så spørs det om noen passer eller ikke uansett.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du antar at alle er som kleine Norsk pratere som prater slikt. Noen ganger kalles det å ta ting for bokstavlig. Bare fordi ei jente sier jeg har lyst på å bli pult slikt og slikt, betyr ikke nødvendigvis at det er bokstavelig. Så er mer at man må ta alt så bokstavelig på hvordan kåte folk føler det. Men hvis folk må gni det inn så

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne. 

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
På 21.7.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det sånn i starten av 20-årene. Det roet seg etter å ha vært i fast forhold og hatt daglig tilgang på sex en stund. Du er midt i det som gjerne er den kåteste alderen, så det trenger ikke å være noe galt.

Anonymkode: cf86e...2ee

Kåteheten går i syklus hos mange.   Sjølv trudde eg at kåtheten ville avta med alderen, men slik er det ikkje.

Yndlings  retten min er fårikål, og kunne spist det hver dag, men da hadde det nok blitt skilsmisse.    Kanskje er det noen paraleller  mellom mat, og sex.    Noen er avhengi av røyk til enhver tid, men andre føler ikkje noe behov for røyk.      Dersom alle mennesker hadde like stort behov for sex, så hadde nok sex stått på dagsorden hos de fleste.   

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...