Gå til innhold

Hva syntes du om sommerværet?  

47 stemmer

1. 1. Hva syntes du om sommerværet?

• Terningkast 6
      6
    • Terningkast 5
      3
    • Terningkast 4
      8
    • Terningkast 3
      7
    • Terningkast 2
      9
    • Terningkast 1
      12
    • Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Terningkast 1 => 6.

Anonymkode: 466a9...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor har det stort sett vært fantastisk og varmt. Har vært noen dager med regn. men noen dager med regn gjør meg ikke noe. 

Men det er noe jeg har merket med en del folk, man kan ha det fint og varmt i fra 1 juni til 30 August, bortsett fra en uke, og hva gjør folk jo de klager over at det var regn i en uke også ignorerer de at det var sol og varmt de andre 11 ukene av sommeren.

Ok det gjelder ikke alle, men det gjelder en god del.

• Liker 1
Gjest AnnaW
Skrevet

Sol=uteaktiviteter 

Regn=trene, tegne og game

🤗

Skrevet

Firer fra meg. Det har vært varmt i mai/juni spesielt og jeg liker ikke varmen, så overskyet, mye vind og litt regn
innimellom er det beste. Håper på en resterende juli og august av det vettuge slaget. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir været en 5*er. Trekker en karakter pga varmen tidligere i sommer, men er allikevel sjeleglad for at gradestokken holder seg rundt 20 grader og at det er kjølig trekk. Kunne ikke blitt bedre og gleder meg stort over at det går mot kjøligere og mørkere kvelder.

Anonymkode: f211e...f96

AnonymBruker
Skrevet

2. Vi holder på med vedlikehold av huset, og hver dag kommer det overraskende regnbyger. Skal male ny kledning men lurer på når?  Helv... drittvær. Det blåser også endel, spesielt når vindsperrene skal på plass. Så vi ligger etter skjema. Vi hadde noen fantastiske uker i juni da vi begge var på jobb selvsagt. Men vi blir vel ferdige... en gang. 😏

Anonymkode: 8ab32...92e

AnonymBruker
Skrevet

Terningkast 1 fra meg. Kunne strekt meg til 2 siden det var fint i juni, men da hadde ikke jeg ferie så det telles ikke. I slutten av juni kom høsten, og siden har vi ikke blitt kvitt den. Ingenting som tyder på at det skal bli bedre heller. Bare vått og kaldt hele tiden. Kommer ikke til å tilbringe flere somre i Norge, gidder ikke fryse mer enn jeg må. Så derfor, terningkast 1.

Anonymkode: 1c173...bf2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Terningkast 1 fra meg. Kunne strekt meg til 2 siden det var fint i juni, men da hadde ikke jeg ferie så det telles ikke. I slutten av juni kom høsten, og siden har vi ikke blitt kvitt den. Ingenting som tyder på at det skal bli bedre heller. Bare vått og kaldt hele tiden. Kommer ikke til å tilbringe flere somre i Norge,

Det blir du nok nødt til. Kommer til å bli stengt for reising til varmere strøk i flere år fremover.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir du nok nødt til. Kommer til å bli stengt for reising til varmere strøk i flere år fremover.

Da kommer jeg til å bryte reglene, det er fullstendig uaktuelt å sitte fanget i et land som har avskaffet sommer enda et år. Alternativet er at Norge gjeninnfører sommer. Kommer ikke til å utsette meg for enda en sommer som dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer jeg til å bryte reglene, det er fullstendig uaktuelt å sitte fanget i et land som har avskaffet sommer enda et år. Alternativet er at Norge gjeninnfører sommer. Kommer ikke til å utsette meg for enda en sommer som dette.

Eventuelt flytte til en annen kant av landet... ?

Anonymkode: a6402...6a3

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer men hvor skal vedkommende flytte innenlands for å få bra vær? Jeg bor på Østlandet, som statistisk sett har det beste været, og her har det vært begredelig. Skal man flytte på Vestlandet? Nei. Nord? Ehh, nei. Midt? Nope. Sør? Tja.. men fortsatt «best» på Østlandet. Så da MÅ man utenlands.

Anonymkode: 16b82...51b

• Liker 3
Skrevet

Et fantastisk vær i juni som jeg koste meg med hele tiden. Sommer i Norge er som alltid som denne. Noen perioder med flott vær, noen perioder med drittvær og noen perioder med varierende vær fra time til time. Typisk Norsk sommer altså. Flott er det uansett, fordrar ikke varme for lenge. Heller ikke drittvær for lenge. Så nå kan det komme dager med pent varmt vær igjen :) 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva fabler du om? Man kan reise nå om man vil...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her hos meg er det ikke kaldt, noen dager med sol og noen dager med regn. Helt fin sommerklær temperatur uansett.

Anonymkode: 7990a...1e6

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mer ser det ut som det har vært drittvær over hele landet, så hvor foreslår du at jeg flytter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 for været i Norge

5 for været i Finland. Har hatt 2 dager med regn og ellers oppi 25/26 grader🤩

Anonymkode: 4f46d...29c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer men hvor skal vedkommende flytte innenlands for å få bra vær? Jeg bor på Østlandet, som statistisk sett har det beste været, og her har det vært begredelig. Skal man flytte på Vestlandet? Nei. Nord? Ehh, nei. Midt? Nope. Sør? Tja.. men fortsatt «best» på Østlandet. Så da MÅ man utenlands.

Har fulgt med værvarselet for Oslo i sommer og der er det rundt 20° selv om det regner.  Hos meg er det drøyt 10° når det regner. Og mange flere dager med regn.

AnonymBruker
Skrevet

Juli i Trondheim får terningkast 1. Hadde to uker ferie i juni da det heldigvis var finvær, også håper jeg at finværet kommer tilbake når jeg skal ha ferie igjen i august. 

Anonymkode: aa195...729

AnonymBruker
Skrevet

Er 11 grader og regn her jeg bor. Noen ganger vind fra nord og. Terningkast minus. 

Anonymkode: b6462...2b5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...