AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Er ca. 6 uker på vei og har de to siste dagene merket at så fort jeg begynner å være mye i bevegelse, ved feks å vaske, rydde eller stresse litt rundt så blir jeg ganske kvalm og uvel. Har ikke kjent noe som helst til kvalme så langt ellers. Har det noen sammenheng med graviditet/noen som har opplevd eller opplever det samme? Eller er det mer sannsynlig en eller annen annen grunn som jeg bør få sjekket😅 Anonymkode: 404d3...ee5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Det kan være svangerskapet, ja. Denne gangen blir jeg dårlig om jeg anstrenger meg mye fysisk. Forrige svangerskap merket jeg ikke noe forverring, og trente masse, men nå har jeg ikke orket annet enn å gå laaangsomt på tur.. Anonymkode: cb64e...91a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg ble kvalm ved økt belastning og stress. Når jeg gikk på tur med hunden i skogen kastet jeg opp når jeg ble litt andpusten. Håper du slipper unna oppkast, selv om kvalme er ille nok. Anonymkode: e0a2c...09a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Ble også kvalm av for rask bevegelse/tempo. Problematisk siden jeg hele livet har gått veldig fort, og haaater å gå seint 😂 🤮 Anonymkode: 082dc...a97
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Kjenner meg litt igjen og er bare på min femte uke. Jeg blir spesielt kvalm og uvel av å trene styrke, selv om jeg er forsiktig og ikke anstrenger meg for mye. Jeg tar lengre pauser mellom sett og øvelser, drikker en del vann, og spiser et eller annet når jeg er ferdig, før jeg hviler meg litt. Jeg har hørt at man kan få utfordringer hvis man bare ligger på sofaen gjennom svangerskapet og🤷🏼♀️ Så er vel greit å finne en mellomting hvis en klarer. God bedring 💕 Anonymkode: 2b460...ca6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Helt normalt. De første månedene kunne jeg kun ligge helt stille i et mørkt og kaldt rom med isvann og kjeks hvis jeg skulle unngå voldsomme runder med oppkast. Jeg måtte selvfølgelig på do, hente meg mat, lufte hunden og gjøre husarbeid. Det resulterte i masse oppkast og total utmattelse. Besvimte hver gang. Anonymkode: 48ca4...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå