Gå til innhold

Erfaringer med Ashwagandha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en rot-plante som er ekstremt populært og som skal hjelpe mot angst og minske ned stresset. Dokumentert effekt. Noen her som har erfaringer med den?

Anonymkode: 23158...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne. 

Har ikke prøvd selv, men har vurderer det. 
Er også nysgjerrig på Lions mane (sopp) som skal hjelpe på kognitive problem, angst og depresjon.

Anonymkode: cfd45...3aa

Skrevet

Kjøpes det i kapsler eller pulver?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kapsler. 

https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/kosttilskudd-urter/kosttilskudd-urter-urtekombinasjon/ksm66-ashwagandha-120-kapsler/

Denne her :) Ekstremt bra reviews, alle sidene har bare positive ting å si. Kan hjelpe mot sosial angst og.

Kan vel ikke skade å prøve det?

Skader ikke å prøve! 👍🏼
Bruker du noen AD? Kanskje det ikke kan kombineres? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hurrahei skrev:

Skader ikke å prøve! 👍🏼
Bruker du noen AD? Kanskje det ikke kan kombineres? 

Hva er AD? :) 

Skrevet

AnitiDepresiva 😇

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hurrahei skrev:

AnitiDepresiva 😇

Nei nei :)

Vil se om det kan hjelpe litt på sosial angst. 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig. Jeg tålte det ikke jeg fikk alt for lavt blodtrykk når jeg brukte det og ble svimmel når jeg reiste meg opp og fikk konsentrasjonsproblemer og fikk litt angst pga det. Det funker veldig bra mot stress da! Men jeg foretrekker da tulsi te mot stress  det synes jeg er enda bedre uten side effekt. 

Anonymkode: 33e7a...53a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 16.17):

Dytter denne. 

Har ikke prøvd selv, men har vurderer det. 
Er også nysgjerrig på Lions mane (sopp) som skal hjelpe på kognitive problem, angst og depresjon.

Anonymkode: cfd45...3aa

Lions mane er fantastisk! Jeg annbefaler urban forst sin tinktur. Tinktur er anbefalt siden det tas bedre opp i kroppen. Og man burde kombinere det med noe mat eller drikke som har fett i seg fetter gjør at det tas opp i kroppen det er viktigt kjenner drastisk forskjell med og uten fett.  Jeg har hodetraumer og add og det har hjulpet meg mye merker stor forskjell etter 1 år.  Det skal reparere hjernen og hjelpe mot konsentrasjonsvansker. Jeg bruker 15 dråper av tinktur en i kaffe med fløte. Eller med annen mat med fett i. Eller tar bare en skje med tran med noe drikke. Jeg har prøvd mye og dette er noe som faktisk funker.

Anonymkode: 33e7a...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...