AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Noen her som har Lifesum premium? Er det bra? Stor forskjell fra gratisversjonen? Anonymkode: 4b786...405
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Jeg kjøpte den fordi det kostet noe sånt som 200,- for et år, mulig det var en kampanje. Hadde klart meg helt fint uten. Når du registrerer en matvare får du opp informasjon om hva som er bra og dårlig med matvaren. Hvis du kan litt om kosthold er det informasjon du vet fra før (for eksempel at det er høyt innhold av mettet fett og salt i bacon). Mye av informasjonen er ganske generell også. Feks står det "høyt næringsinnhold" på blåbær, men ikke hvilken næring det er snakk om. Når det er sagt, er det sikkert flere funksjoner jeg kunne brukt mer aktivt, for eksempel menyer/oppskrifter. Anonymkode: c0448...921
Gjest Albbas Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg synes det er veldig bra å kunne legge inn egne måltider og oppskrifter. Man klarer seg fint uten, men i en travel hverdag syns hvertfall jeg det er praktisk å legge til "fiskebollemiddag" eller min egne hjemmelagede lasagne på to trykk. Har også kjøpt den på tilbud, syns ikke den er verdt fullpris.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Husker ikke gratisversjonen, men har premium og er veldig fornøyd 😊 Anonymkode: cdbb8...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå