Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er andre her inne som har startet firma i Oslo, og benyttet seg av disse "minilagerne" som sitt lager? 

Jeg starter opp hjemmefra og tør ikke gå inn og leie et lokale med en gang, men får plassmangel og vil nok irritere på meg naboene i oppgangen om jeg fortsetter å bære opp og ned ting til "firmaet". Så da har jeg sett på lagre som man kan leie i 5-10 kvm klassen rundt om kring i byen.

Hadde vært interessant å høre noens erfaring med disse. Jeg vil jo da bruke disse mer aktivt enn en som bare setter flyttelasset der i 3 mnd og henter senere.

Anonymkode: 31246...a73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men syns det var en smart tanke. Da har du kort oppsigelsesfrist hvis ting ikke skulle gå så bra som du håper. Eller du har også mulighet til å øke størrelsen på lageret om det er behov for det. Jeg måtte ha personlige ting på lager ganske lenge, og var innom ganske ofte. Det er jo en lagerplass du leier, med tilgang døgnet rundt. Jeg tenker det er bare å prøve. Men husk forsikring! 

Anonymkode: a7ff4...aed

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gjort det, men syns det var en smart tanke. Da har du kort oppsigelsesfrist hvis ting ikke skulle gå så bra som du håper. Eller du har også mulighet til å øke størrelsen på lageret om det er behov for det. Jeg måtte ha personlige ting på lager ganske lenge, og var innom ganske ofte. Det er jo en lagerplass du leier, med tilgang døgnet rundt. Jeg tenker det er bare å prøve. Men husk forsikring! 

Anonymkode: a7ff4...aed

Ja, oppsigelsestid og oppgraderingsmulighet synes jeg er fint. De tilbyr forsikring 100k, den er vel nesten ikke mulig å ikke velge tror jeg. 

Ideellt sett hadde jeg fått tak i et slags lokale som var litt større og mer eget, men da er det vel 10.000 med en gang samtidig som det er mer usentralt og 6-12 mnd ++. 

Anonymkode: 31246...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...