Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk et syn en vår om at neste sommer skulle jeg være mamma. Rart. Jeg så sommer og 2 barn. Trodde dette var neste sommer. Men det var det altså ikke. Kan jeg stole på et så klart syn? Jeg har aldri sett noe annet før selv om jeg er sensitiv. Feks når jeg var på toalettet på jobb visste jeg at hun ene lette etter meg og trengte hjelp til akkurat det. En gang var min far på vei til meg. Ringeklokka virket ikke, men gikk ut for å åpne for han når han var der, og han bare: hvordan viste du at jeg kom? Helt normale hverdagslige ting for meg. 

men så er det dette «synet» som jeg så. Og har bare hatt en syn en gang før. Var det en annen tid? Kanskje jeg misforsto og trodde det var denne sommeren? Et syn som er så skråsikkert må jo bety noe!?

Anonymkode: b518c...002

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som er slik. Vanvittig slitsomt å høre på det tullpratet deres i lengden. 

Anonymkode: 05bd9...ccf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk et syn en vår om at neste sommer skulle jeg være mamma. Rart. Jeg så sommer og 2 barn. Trodde dette var neste sommer. Men det var det altså ikke. Kan jeg stole på et så klart syn? Jeg har aldri sett noe annet før selv om jeg er sensitiv. Feks når jeg var på toalettet på jobb visste jeg at hun ene lette etter meg og trengte hjelp til akkurat det. En gang var min far på vei til meg. Ringeklokka virket ikke, men gikk ut for å åpne for han når han var der, og han bare: hvordan viste du at jeg kom? Helt normale hverdagslige ting for meg. 

men så er det dette «synet» som jeg så. Og har bare hatt en syn en gang før. Var det en annen tid? Kanskje jeg misforsto og trodde det var denne sommeren? Et syn som er så skråsikkert må jo bety noe!?

Ønsketenkning? Veldig nærliggende. Med mindre ditt verste mareritt er å bli mor. I så fall var det vel en litt levende skrekkvisjon.

Anonymkode: 94c7d...ccc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at man skal kunne stole på et "syn"? Og hva er egentlig " et syn" og hvordan opplevde du det? Enkelte drømmer kan være ekstremt livaktige, men de betyr ikke noe av den grunn.

Anonymkode: f2596...1d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som er slik. Vanvittig slitsomt å høre på det tullpratet deres i lengden. 

Anonymkode: 05bd9...ccf

Si det til henne da... ikke til meg. Jeg forteller ikke dette til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...