AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Nipt testen er lovlig i Norge men prosedyrene er ikke i orden før 1 nov. Kjenner flere som har bestilt kit fra Danmark eller sverige og tar prøven i Norge og sender i Post. ingen av de jeg har tatt kontakt med (Volvat, fastlegen, Oslo city, Aleris) vil ta blodprøve av meg noen som vet hvor jeg finner noen som kan ta blodprøve av meg? Altså det skal verken sendes eller analyseres av de. Trenger bare en som kan ta blodprøven (vanlig i arm) takknemlig for svar Anonymkode: c3ade...374
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Jeg spurte en bekjent som har jobbet i helsevesenet ☺️ Anonymkode: c27ec...a5e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte en bekjent som har jobbet i helsevesenet ☺️ Anonymkode: c27ec...a5e Jeg har ingen bekjente Anonymkode: c3ade...374
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen bekjente Anonymkode: c3ade...374 Hmm, legg det ut som anbud på Finn? 😅 Jeg aner ikke, men fikk nei av alle institusjoner/bedrifter. Virker nesten som om det har vært en innstramming, for fikk avslag fra steder hvor bekjente har fått tatt. Anonymkode: c27ec...a5e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, legg det ut som anbud på Finn? 😅 Jeg aner ikke, men fikk nei av alle institusjoner/bedrifter. Virker nesten som om det har vært en innstramming, for fikk avslag fra steder hvor bekjente har fått tatt. Anonymkode: c27ec...a5e Åå det var smart 😂 fant du noen derifra? Anonymkode: c3ade...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå