AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #41 Skrevet 26. juli 2020 På 24.7.2020 den 2.23, AnonymBruker skrev: Husarbeid omtrent ingenting. Var høygravid å måtte vaske alt alene, og alt som omhandler klær. Skulle jeg vaske stua, måtte jeg ta pause og gjøre det i flere omganger. Så vidt han gidda å helle ut vaskebøtta, for da var jeg helt knekt i rygg og knær. Plukke ting opp fra gulvet var vondt. Så måtte sitte på rompa å brette klær o.l. Eller krype/ake på rompa om noe skulle plukkes opp under bord og møbler. Han er allergisk mot tua. Hvis han må vaske noe, blir han sur resten av dagen. Etter at fødselen var overstått, måtte jeg hjem å vaske barnerommet klart. Han var derimot helt fantastisk på å være pappa for eldste mens jeg var gravid, så jeg kunne hvile mye på dagtid og i helgene. Anonymkode: 1109e...43f Ja det høres jo fantastisk ut....🙄? Da hadde jeg gjort like lite. Vasket mine egne klær og latt alt annet flyte til han fikk opp øynene! Ikke vits i å klage når man finner seg i det hvertfall! Anonymkode: 520b3...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå