Gå til innhold

Hvor mye hjelper mannen til i graviditeten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye hjelper han til hos dere hjemme osv? Når man er gravid og sykt trøtt feks?

Anonymkode: e0393...84e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen endring, kort oppsummert så gjør han alt ute og jeg alt inne. Jeg bruker bare litt mer tid på husarbeidet nå;) (er høygravid).

Anonymkode: d11e0...89d

AnonymBruker
Skrevet

Min gjør mer enn vanlig, men kun fordi jeg har sagt at han må 😂 lager lister jeg! 😅

Anonymkode: 91905...0c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har montert noen ting til babyen (vogn, seng osv), men ellers gjør han ikke noe mer i huset, selv om jeg har et veldig begrenset overskudd for tiden. Skulle ønske han hjalp mer til, siden jeg ikke orket stort annet enn det jeg må gjøre i huset. Han sier han skal hjelpe mer til, men det blir med praten. 

Anonymkode: 27b00...e7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han tar alt jeg ikke har kapasitet til, som var veldig mye i begynnelsen 😅 nå er jeg halvveis og i bedre form. Hjemmeværende med 4åringen med svangerskapspenger. Jeg gjør det meste og lager middag i ukedagene. Men det er på ingen måte veldig ryddig her 🙈 

Anonymkode: e1e0a...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Min gjør mye mer nå når jeg er gravid. Nesten alt av husarbeid. Han er også flink med å gi meg ekstra oppmerksomheter i hverdagen ❤️

Anonymkode: 809cd...c30

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

«Hjelper til»? :klo: 

Anonymkode: 3924f...bee

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør egentlig det meste av husarbeid, jeg prioriterer å bruke energien min på toåringen. Jeg har en uke igjen til termin, er drittlei og sliten og får vonde kynnere av å blunke, så sånn må det nesten bare være nå. Dette var jo noe vi hadde snakket om og blitt enige om på forhånd, og han var helt innstilt på at det ville bli mye på han når vi valgte to såpass tette barn. Graviditet er ingen sykdom men man er jammen ikke alltid helt frisk heller 😅

Anonymkode: 57b9e...658

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør like lite som alltid. Kanskje han setter på en maskin med klær eller rydder kjøkkenet. Å ta i en skurekost tar livet av han virker det som

Anonymkode: d9396...9c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør like lite som alltid. Kanskje han setter på en maskin med klær eller rydder kjøkkenet. Å ta i en skurekost tar livet av han virker det som

Men likevel har du altså tenkt å få barn med ham...?

Anonymkode: 2af11...725

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør mye. Helt av seg selv. Jeg er helt slått ut av kvalme og utmattelse. Nå står mannen opp med toåringen hver dag, som begynner i femtiden.. han leker ute med småtten så jeg får ligge som et slakt inne. Jeg lager middag noen dager, ellers er det roombaen og mannen som tar seg av det andre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel har du altså tenkt å få barn med ham...?

Spar meg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør ingenting og blir sur om jeg spør om han kan hjelpe til hjemme. Og hvis han gjør noe uoppfordret så skal han ha masse skryt om hvor flink han er som brettet klær og han vil ha belønning i form av blowjobs, og får han ikke det så blir han sur og sier jeg er utakknemlig og kan gjøre det selv. 

Anonymkode: 94afd...d4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min manm var helt fantastisk i graviditeten. Tok alt av husarbeid, hundelufting og matlaging. Kunne bare ligge på sofaen hele tiden om jeg ønsket det eller ikke var i form. Jeg er ganske aktiv så det ble ikke så mye sofa på meg, men helt fantastisknå ha en sånn mann. Han har forsåvidt vært like bra med baby i hus. Gull verdt!

Anonymkode: 7eef0...b3e

• Liker 7
Skrevet

Han er veldig flink men jeg må også si ifra når jeg er sliten sånn at han vet det. Hvis ikke så går det ikke av seg selv 😅

Skrevet

Mannen hjelper til med alt, han har ikke lyst til at jeg skal slite meg ut unødvendig.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør ingenting og blir sur om jeg spør om han kan hjelpe til hjemme. Og hvis han gjør noe uoppfordret så skal han ha masse skryt om hvor flink han er som brettet klær og han vil ha belønning i form av blowjobs, og får han ikke det så blir han sur og sier jeg er utakknemlig og kan gjøre det selv. 

Anonymkode: 94afd...d4a

Hvorfor er du sammen med han? 

Anonymkode: b87d8...b4d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her så er mannen selvstendig næringsdrivende, så han bestemmer sin egen arbeidsdag. I tillegg så har vi planlagt barn, og derfor lagt av penger, slik at han kunne gå ned i stillingsprosent for å kunne være mere tilgjengelig i huset. Det hjelper jo naturligvis at vi har slike muligheter, for det er det ikke nødvendigvis alle som har.

Foreløpig så går det helt fint, og jeg vil ikke sitte og se på at han gjør alt, og så lenge jeg klarer det så ser jeg ikke noen grunn til å lempe mere enn nødvendig over på han.

Anonymkode: 3e2c1...158

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye hjelper han til hos dere hjemme osv? Når man er gravid og sykt trøtt feks?

Anonymkode: e0393...84e

Syns begrepet «hjelper til» er ille å bruke om mann/samboer. Som om han gjør deg en tjeneste😅 Vet det er mange menn som føler det sånn, og er fryktelig sløve, men her i huset deler vi ting ganske likt. Vi rydder/vasker etterhvert som det trengs begge to. Mannen hater å vaske, så det tar jeg meg stort sett av. Han lager derimot middag mer eller mindre hver dag. Da jeg gikk gravid tok han naturlig nok en større del av ansvaret i de periodene jeg var dårlig/sliten. 

Anonymkode: 92540...08b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns begrepet «hjelper til» er ille å bruke om mann/samboer. Som om han gjør deg en tjeneste😅  

Anonymkode: 92540...08b

Jeg reagerte ikke på det. For meg så er det en selvfølge at partnere hjelper hverandre hver dag, men andre vil kanskje bruke andre ord for å beskrive det, jeg vet ikke. Jeg synes det er verre om man ser på det som plikt eller jobb. 🙂 

Anonymkode: 3e2c1...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...