AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Dine beste tips for å få tilbake seksualiteten i seg selv etter å ha fått barn? Har mistet helt lyst og tanken på et sexliv etter jeg fikk mitt første barn. Dette fordi kroppen har vært i store forandringer og jeg har hatt et helt annet syn på funksjonen av kroppen. Har også følt at jeg "låner" bort kroppen til babyen som henger i puppen nesten 24/7 og da er det vanskelig å finne den seksuelle lysten. Men jeg vil jo gjerne komme tilbake til meg selv igjen og det tror jeg samboer ønsker og. Anonymkode: d44f7...e0a
oreokaka Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Ikke stress med det. Det kommer tilbake (hvertfall til en viss grad). ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Er det lenge siden fødsel? Ikke stress med det, vær intime på andre måter og bare vær nærme. Anonymkode: 33838...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Ikke stress med det! Amming er drepen for sexlysten både mtp følelsen av å dele kroppen, men også pga hormoner. Her kom ikke sexlysten tilbake før ammingen trappet ned fra 8-9 mnd alder, da mensen kom tilbake. Derfra ble den bedre og bedre helt til ammingen var helt avsluttet. Anonymkode: 264b0...096
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Kun 20% har sex de første 4-6 ukene etter fødsel. Etter 3 mnd. så begynner hormonene å nærmere seg pre-graviditet, men det kan ta opp til et år før du er tilbake. Det er altså en gradvis biologisk og psykologisk prosess hvor du/dere må være tolmodige. Anonymkode: d9e44...5ae
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 På 21.7.2020 den 12.55, AnonymBruker skrev: Dine beste tips for å få tilbake seksualiteten i seg selv etter å ha fått barn? Har mistet helt lyst og tanken på et sexliv etter jeg fikk mitt første barn. Dette fordi kroppen har vært i store forandringer og jeg har hatt et helt annet syn på funksjonen av kroppen. Har også følt at jeg "låner" bort kroppen til babyen som henger i puppen nesten 24/7 og da er det vanskelig å finne den seksuelle lysten. Men jeg vil jo gjerne komme tilbake til meg selv igjen og det tror jeg samboer ønsker og. Anonymkode: d44f7...e0a Pumpe og gi flaske. Da følte jeg at kroppen var min igjen. Anonymkode: c1aef...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå