Gå til innhold

Seksuell lyst etter å ha fått barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dine beste tips for å få tilbake seksualiteten i seg selv etter å ha fått barn? Har mistet helt lyst og tanken på et sexliv etter jeg fikk mitt første barn. Dette fordi kroppen har vært i store forandringer og jeg har hatt et helt annet syn på funksjonen av kroppen. Har også følt at jeg "låner" bort kroppen til babyen som henger i puppen nesten 24/7 og da er det vanskelig å finne den seksuelle lysten. 

Men jeg vil jo gjerne komme tilbake til meg selv igjen og det tror jeg samboer ønsker og. 

Anonymkode: d44f7...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress med det. Det kommer tilbake (hvertfall til en viss grad). ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det lenge siden fødsel? Ikke stress med det, vær intime på andre måter og bare vær nærme.

Anonymkode: 33838...174

AnonymBruker
Skrevet

Ikke stress med det! Amming er drepen for sexlysten både mtp følelsen av å dele kroppen, men også pga hormoner. Her kom ikke sexlysten tilbake før ammingen trappet ned fra 8-9 mnd alder, da mensen kom tilbake. Derfra ble den bedre og bedre helt til ammingen var helt avsluttet. 

Anonymkode: 264b0...096

AnonymBruker
Skrevet

Kun 20% har sex de første 4-6 ukene etter fødsel. Etter 3 mnd. så begynner hormonene å nærmere seg pre-graviditet, men det kan ta opp til et år før du er tilbake. Det er altså en gradvis biologisk og psykologisk prosess hvor du/dere må være tolmodige.

Anonymkode: d9e44...5ae

AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2020 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Dine beste tips for å få tilbake seksualiteten i seg selv etter å ha fått barn? Har mistet helt lyst og tanken på et sexliv etter jeg fikk mitt første barn. Dette fordi kroppen har vært i store forandringer og jeg har hatt et helt annet syn på funksjonen av kroppen. Har også følt at jeg "låner" bort kroppen til babyen som henger i puppen nesten 24/7 og da er det vanskelig å finne den seksuelle lysten. 

Men jeg vil jo gjerne komme tilbake til meg selv igjen og det tror jeg samboer ønsker og. 

Anonymkode: d44f7...e0a

Pumpe og gi flaske. Da følte jeg at kroppen var min igjen.

Anonymkode: c1aef...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...