Gå til innhold

Krangling om ferien før den har startet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har i hverdagen en godt og stabilt forhold der vi ofte enes om alt. Men nå som ferien nærmer seg, har hans ferieplaner blitt en større og større grobunn for dårlig stemning og diskusjoner. Jeg føler jeg i store deler av ferien kommer til å være parkert enten i hytta eller hos svigers, for å passe barn og sosialisere hans foreldre mens han selv gjør det han vil. Noen som har vært i samme situasjon og har råd? Kjenner jeg gruer meg til ferien allerede.

Anonymkode: 2c270...629

Videoannonse
Annonse
Gjest loveli
Skrevet

Seriøst!?? 

Ikke greit! Sett ned foten?

Gjest BethD
Skrevet

3 innlegget jeg har lest om dette de siste dagene....Veldig spesielt? 

Hvordan klarer man å være sammen med sånne menn? Er han like ego til vanlig? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, BethD skrev:

Nei, absolutt ikke.

Det er kun i feriene at det blir krangling og dårlig stemning.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, BethD said:

Menn har en unik evne til å ivareta sine behov uten et snev av dårlig samvittighet. Hørte Michelle Obama fortalte om småbarnsfasen, hvos Barack Obama prioriterte seg selv. Selvom de begge var advokatet med 2 småbarn. Hennes beskjed: bli like flink til å prioritere deg selv som han. Ikke forvent at han får med seg hvor mye du ofrer deg. Obama var enig.

Anonymkode: e76c7...9b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker jo at om dere er på hjemplassen hans på ferie så er det vel naturlig at han møter venner og finner på ting med de.

Glad jeg har en raus mann kjenner jeg som lar meg farte litt rundt når jeg er hjemme der

Anonymkode: d6777...d3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker jo at om dere er på hjemplassen hans på ferie så er det vel naturlig at han møter venner og finner på ting med de.

Glad jeg har en raus mann kjenner jeg som lar meg farte litt rundt når jeg er hjemme der

Anonymkode: d6777...d3f

Her er det sosialt maraton fra vi lander til dagen vi drar hjem. Det er på ingen måte akseptert at jeg og barna ikke deltar på ting eller at han drar med barna uten meg. Det er helt greit at han farter litt rundt. Men da skal jeg altså stues sammen med svigers. Å være alene med barna en dag er no-go. Jeg er en introvert person som tappes helt for krefter av å aldri få noe egentid. Min egentid i ferien blir å gjøre husarbeid, passe barn eller «passe» svigers. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...