AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Hva synes dere om makeup-«trenden» med mye ansiktssminke og ingen øyesminke? Vet ikke om det kan kalles en trend, men ser flere influencere som f.eks Iselin Guttormsen sminker seg slik. Dvs full face med dekkende foundation, bronzer, counture, highlighter, bryn.. men har lite eller ingen sminke på øynene for å se litt naturlig ut 😆 synes det ser så snålt ut! Synes det er mye finere med naturlig hud og heller litt maskara. Men hver sin smak Anonymkode: 93322...a68 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Det har nok mye med at man ikke er vant med å se det på den måten. Jeg hopper nok ikke på den trenden, da jeg sjeldent bruker noe i ansiktet. Litt maskara kommer man langt med. De aller fleste synes jeg ser bedre ut når de ikke skjuler huden sin. Det som gjør det fint, er nettopp at det ikke er helt smooth. Litt fregner, noen ujevnheter, det synes jeg skaper skjønnhet. Ikke alle disse strigla ansiktene hvor alle ser helt like ut. Anonymkode: 2e072...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har nok mye med at man ikke er vant med å se det på den måten. Jeg hopper nok ikke på den trenden, da jeg sjeldent bruker noe i ansiktet. Litt maskara kommer man langt med. De aller fleste synes jeg ser bedre ut når de ikke skjuler huden sin. Det som gjør det fint, er nettopp at det ikke er helt smooth. Litt fregner, noen ujevnheter, det synes jeg skaper skjønnhet. Ikke alle disse strigla ansiktene hvor alle ser helt like ut. Anonymkode: 2e072...2cb Veldig enig! Jeg har ganske mange fregner. Hatet dem når jeg var yngre, men nå liker jeg dem. Jeg ser ikke ut som meg selv hvis jeg dekker dem til ts Anonymkode: 93322...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå