AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Lørdags kveld møtte jeg en fyr (29 år), vi hadde en veldig fin kveld sammen, eller egentlig natt da vi satt og pratet helt til morgenen. Vi var begge ganske fulle, og litt sent på natta foreslo han om å møtes igjen på mandagen. Vi sovnet et par timer, og da vi våknet igjen var han like søt og sannsynligvis like interessert, selv om ingen av oss nevnte det å treffes igjen. Søndags kveld sendte han meg en sms, så plutselig var all tvil som hadde klart å sette seg i hodet mitt ila de få timene siden vi var sammen, forsvunnet. Nå var jeg nesten sikker på at han faktisk likte meg, eller at også edru ham likte meg. Men så holdt han samtalen ganske overfladisk, spurte først om jeg hadde kommet vel hjem og så hvordan formen var, ikke noe om at vi hadde en fin tid sammen eller lignende. Jeg tenkte at han kanskje ikke ville være for frampå eller var like sjenert som meg, så jeg motet meg opp og nevnte at det var en fin kveld vi hadde sammen, med en liten henvisning til en spesiell greie, for å vise ham at edru-meg liker ham også... Og da fikk jeg et kompis-aktig svar fra ham..... Han er veldig godt oppdraget, man kan se det i hans oppførsel ganske fort. Kan det være at han sendte meg melding bare av ren høflighet? Anonymkode: f0069...f8b
Mia M Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Tviler på at han hadde giddet å sende melding bare for å være høflig. Hvorfor ikke spørre selv om han fremdeles har lyst til å treffe deg igjen? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Våg å gjøre deg sårbar jente. Ikke hint, men skriv en tydelig og rett frem melding, ala "jeg liker deg, og vil gjerne treffe deg igjen" . Da får du et svar. En tydelig avvisning, er også et svar, og du blir ferdig med det fortere. Nå blir du gående i fantasiverden i lange tider. M50 Anonymkode: 3fb02...c31 12
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Menn skjønner ikke hint, og klarer ikke å lese hva du tenker. Vær direkte, da får du et svar. Du har ingenting å tape. Anonymkode: a6300...83a
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Han hadde ikke sendt melding om han ikke var interessert. Og du må ikke hinte, veldig mange som ikke forstår hint.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Takk for deres svar. Jeg klarer ikke å sende ham melding, begynner å skrive, og så blir jeg lammet og tenker bare at hvis han hadde villet det, hadde han skrevet det selv.... jeg vet at det er 50/50 sjanse, og ikke så farlig med avvisning (i teori). Men jeg klarer bare ikke:( Det virker så ulogisk at han sender melding, men holder samtalen på overfladisk nivå og ikke foreslå å møtes, hvis det er det han vil... Anonymkode: f0069...f8b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for deres svar. Jeg klarer ikke å sende ham melding, begynner å skrive, og så blir jeg lammet og tenker bare at hvis han hadde villet det, hadde han skrevet det selv.... jeg vet at det er 50/50 sjanse, og ikke så farlig med avvisning (i teori). Men jeg klarer bare ikke:( Det virker så ulogisk at han sender melding, men holder samtalen på overfladisk nivå og ikke foreslå å møtes, hvis det er det han vil... Anonymkode: f0069...f8b Det er sikkert like skummelt for ham som for deg. Det kan være en årsak til overfladiske meldinger. Kjedelig om begge er interessert,men det ikke blir noe av fordi ingen tør å være ærlig. Anonymkode: a5bf8...e93 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for deres svar. Jeg klarer ikke å sende ham melding, begynner å skrive, og så blir jeg lammet og tenker bare at hvis han hadde villet det, hadde han skrevet det selv.... jeg vet at det er 50/50 sjanse, og ikke så farlig med avvisning (i teori). Men jeg klarer bare ikke:( Det virker så ulogisk at han sender melding, men holder samtalen på overfladisk nivå og ikke foreslå å møtes, hvis det er det han vil... Kjenner til mekanismen selv Ta og kvinne de opp nå da din pyse! Få avgårde en melding som spør direkte om han vil treffes igjen med forslag om nye hyggelig dere kan gjøre. Aldri om jeg skal rote mer rundt grøten når det gjelder damer! Slet litt med dette etter et veldig langt forhold som tok slutt og jeg igjen skulle date. Nå er det helt blåst vekk, kommer til å være presist direkte i alle dater jeg har fremover. Liker jeg henne så spør jeg, sier hun nei? Fått svar og slipper rote vekk tanker og mer tid på henne. Anbefaler taktikken, og blir man avvist så er det bare å tåle det. Anonymkode: 77cf9...118 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert like skummelt for ham som for deg. Det kan være en årsak til overfladiske meldinger. Kjedelig om begge er interessert,men det ikke blir noe av fordi ingen tør å være ærlig. Anonymkode: a5bf8...e93 Ja, deter vel det som er det verste som ka skje, å gå glipp av noe pga det. Har prøvd å snakke til meg selv til fornuft, men ser at jeg ikke er helt forberedt ennå... uffameg:/ 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til mekanismen selv Ta og kvinne de opp nå da din pyse! Få avgårde en melding som spør direkte om han vil treffes igjen med forslag om nye hyggelig dere kan gjøre. Aldri om jeg skal rote mer rundt grøten når det gjelder damer! Slet litt med dette etter et veldig langt forhold som tok slutt og jeg igjen skulle date. Nå er det helt blåst vekk, kommer til å være presist direkte i alle dater jeg har fremover. Liker jeg henne så spør jeg, sier hun nei? Fått svar og slipper rote vekk tanker og mer tid på henne. Anbefaler taktikken, og blir man avvist så er det bare å tåle det. Anonymkode: 77cf9...118 Hehe, beundrer ditt mot! Men lurer på: hadde du sendt en melding kun for å være høflig / anstendig? Anonymkode: f0069...f8b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 Uffameg, nå sendte jeg ham en melding og spurte om han har lyst til å møtes igjen..... jeg er så flau at jeg kjenner at hele ansiktet mitt koker, det er helt forferdelig 🥵 Anonymkode: f0069...f8b 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uffameg, nå sendte jeg ham en melding og spurte om han har lyst til å møtes igjen..... jeg er så flau at jeg kjenner at hele ansiktet mitt koker, det er helt forferdelig 🥵 Anonymkode: f0069...f8b Hurra! Du var modig. Dette går nok bra, skal du se. Menn liker at kvinner er tydeligere, de er ikke tankelesere og leser ikke like mye mellom linjene som kvinner har en tendens til å gjøre. Nå må du oppdatere tråden da, når han har svart! Anonymkode: 4b5a9...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #12 Skrevet 21. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hurra! Du var modig. Dette går nok bra, skal du se. Menn liker at kvinner er tydeligere, de er ikke tankelesere og leser ikke like mye mellom linjene som kvinner har en tendens til å gjøre. Nå må du oppdatere tråden da, når han har svart! Anonymkode: 4b5a9...7b1 Takk skal du ha 🤗 det er sant, vi er ganske forskjellige på det punktet... Ansiktet føles fortsatt kokende, og han har ikke svart ennå... men holder tråden oppdatert når han svarer, ja:) Håper han gjør det snart 🤞😇 Anonymkode: f0069...f8b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #13 Skrevet 21. juli 2020 Det var bra gjort ts, håper på et positivt svar. Jeg husker noe som skjedde med meg i midten av tjueårene. Var veldig sjenert rundt jenter, men traff ei på en bursdag hos felles bekjent. Vi klikka veldig, og tilbrakte natta sammen med prat og klining, og sov tett sammen. Uka etterpå møttes vi for en date, edru og sjenerte igjen begge to. Bare en tørr klem til å begynne med, og ikke noe mer fysisk. Dette gjentok seg på en date til, før det døde ut. Sier det bare som et eksempel på hvor lett det er for sjenerte folk å ødelegge for seg selv. At han skriver overfladisk trenger ikke å bety manglende interesse, men bare at det ble like risikabelt som det ble for deg. Anonymkode: 3fb02...c31
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #14 Skrevet 21. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var bra gjort ts, håper på et positivt svar. Jeg husker noe som skjedde med meg i midten av tjueårene. Var veldig sjenert rundt jenter, men traff ei på en bursdag hos felles bekjent. Vi klikka veldig, og tilbrakte natta sammen med prat og klining, og sov tett sammen. Uka etterpå møttes vi for en date, edru og sjenerte igjen begge to. Bare en tørr klem til å begynne med, og ikke noe mer fysisk. Dette gjentok seg på en date til, før det døde ut. Sier det bare som et eksempel på hvor lett det er for sjenerte folk å ødelegge for seg selv. At han skriver overfladisk trenger ikke å bety manglende interesse, men bare at det ble like risikabelt som det ble for deg. Anonymkode: 3fb02...c31 Uff, jeg kan se for meg at dette skjer oftere enn man tror.... bra at du ikke lenger er så sjenert:) Da har han svart, og det er både positivt og negativt. Det viser seg at han ikke foreslo å møtes fordi han ikke føler seg helt klar til å tenke på forhold, og at han regner med at jeg gjør det, men at han liker meg godt og har tenkt på meg. Dette passer egentlig perfekt for meg.Jeg svarte sannheten at jeg heller ikke helt tenker på forhold akkurat nå (lot være å nevne at jeg likte ham så godt at jeg plutselig ikke var så redd for forhold lenger), og jeg kvinnet meg opp litt mer og foreslo at vi enten kunne ta det rolig uten å forplikte oss til noe, og se hovrdan det går, eller så kunne vi kanskje ta kontakt senere. Og han likte alternativ 1, så vi har en date på fredag! Så da er det bare å ta det rolig og ikke falle for ham.... eller hvert fall ikke før han eventuelt gjør det:) Tusen takk for deres innspill, og jeg skal prøve å kvinne meg opp framover:) Anonymkode: f0069...f8b 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #15 Skrevet 21. juli 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg kan se for meg at dette skjer oftere enn man tror.... bra at du ikke lenger er så sjenert:) Da har han svart, og det er både positivt og negativt. Det viser seg at han ikke foreslo å møtes fordi han ikke føler seg helt klar til å tenke på forhold, og at han regner med at jeg gjør det, men at han liker meg godt og har tenkt på meg. Dette passer egentlig perfekt for meg.Jeg svarte sannheten at jeg heller ikke helt tenker på forhold akkurat nå (lot være å nevne at jeg likte ham så godt at jeg plutselig ikke var så redd for forhold lenger), og jeg kvinnet meg opp litt mer og foreslo at vi enten kunne ta det rolig uten å forplikte oss til noe, og se hovrdan det går, eller så kunne vi kanskje ta kontakt senere. Og han likte alternativ 1, så vi har en date på fredag! Så da er det bare å ta det rolig og ikke falle for ham.... eller hvert fall ikke før han eventuelt gjør det:) Tusen takk for deres innspill, og jeg skal prøve å kvinne meg opp framover:) Anonymkode: f0069...f8b Lykke til med date, du er tøff👏🏼👏🏼 Anonymkode: 6ccde...828
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #16 Skrevet 22. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg kan se for meg at dette skjer oftere enn man tror.... bra at du ikke lenger er så sjenert:) Da har han svart, og det er både positivt og negativt. Det viser seg at han ikke foreslo å møtes fordi han ikke føler seg helt klar til å tenke på forhold, og at han regner med at jeg gjør det, men at han liker meg godt og har tenkt på meg. Dette passer egentlig perfekt for meg.Jeg svarte sannheten at jeg heller ikke helt tenker på forhold akkurat nå (lot være å nevne at jeg likte ham så godt at jeg plutselig ikke var så redd for forhold lenger), og jeg kvinnet meg opp litt mer og foreslo at vi enten kunne ta det rolig uten å forplikte oss til noe, og se hovrdan det går, eller så kunne vi kanskje ta kontakt senere. Og han likte alternativ 1, så vi har en date på fredag! Så da er det bare å ta det rolig og ikke falle for ham.... eller hvert fall ikke før han eventuelt gjør det:) Tusen takk for deres innspill, og jeg skal prøve å kvinne meg opp framover:) Anonymkode: f0069...f8b Bare pass på litt så han bare ikke er ute etter én ting. Det med å avtale møte på en fredag og samtidig si veldig fort at han ikke er klar for forhold høres litt så der ut. Anonymkode: 3955c...9eb 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Skrevet 22. juli 2020 Han avviste deg egentlig. Alle er klar for et forhold når de møter en de faller for, så han sa veldig høflig at han ikke er interessert. Det er derimot du, så jeg er redd for at du blir skuffet. Kanskje det hadde vært lettere å komme over ham om dere satte strek nå. Anonymkode: fddf9...295 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #18 Skrevet 22. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Lykke til med date, du er tøff👏🏼👏🏼 Anonymkode: 6ccde...828 Tusen takk 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare pass på litt så han bare ikke er ute etter én ting. Det med å avtale møte på en fredag og samtidig si veldig fort at han ikke er klar for forhold høres litt så der ut. Anonymkode: 3955c...9eb Skal passe på, ja, i tilfelle. Men tror det går bra, vi tilbrakte en hel natt sammen, så han har nok skjønt at vi ikke kommer til å gå til sengs med det samme Det var greit for ham da, håper fortsatt det er det 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han avviste deg egentlig. Alle er klar for et forhold når de møter en de faller for, så han sa veldig høflig at han ikke er interessert. Det er derimot du, så jeg er redd for at du blir skuffet. Kanskje det hadde vært lettere å komme over ham om dere satte strek nå. Anonymkode: fddf9...295 Ja, han avviste meg i begynnelsen. Men hadde han vært helt uinteressert, hadde han sagt nei til mitt forslag. Selv har jeg vært i en sånn situasjon hvor jeg ikke var klar. Jeg hadde truffet en som jeg likte utrolig godt, men jeg trengte tid. Mange måneder gikk, og så traff han en som nå er hans samboer, og jeg fikk vite i etterkant at han likte meg minst like godt som jeg ham. Så jeg er bare glad for å ha hatt motet til å prøve, selv om jeg i utgangspunkt skrev her fordi jeg trengte å bli overbevisst om at jeg måtte legge alt dette bak meg. Nå håper jeg bare at han ikke får kalde føtter... I dag vet jeg ennå ikke om jeg kan være klar for et forhold, men jeg er villig til å prøve og se hvordan det går mellom oss. Sjansen er kanskje litt større for at jeg blir såret, men jeg vet hvor godt han likte meg denne kvelden, og hver gang man involverer seg med noen, utsetter man seg for risikoen til å bli såret. Jeg er egentlig glad for at jeg faktisk fremdeles har "evnen" til å like noen så godt. Og da slipper jeg i fremtiden å tenke "hva om jeg hadde turt, kunne det ha blitt noe?" Anonymkode: f0069...f8b 1
Antiviruset Skrevet 22. juli 2020 #19 Skrevet 22. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, beundrer ditt mot! Men lurer på: hadde du sendt en melding kun for å være høflig / anstendig? Nei! Er jeg ute med noen på date eller ikke så takker jeg for samværet og en hyggelig kveld når våre veier skilles og kvelden er slutt. Her ligger høfligheten og anstendigheten Kontakter jeg en dame i ettertid så er jeg interessert! Ikke nødvendigvis i et forhold så tidlig i en relasjon, men å utforske det videre. Er jeg interessert vil damen fort merke akkurat det! Nei jeg tar ikke kontakt i ettertid om jeg ikke er interessert, jeg tar kontakt fordi jeg er akkurat dette, selv om det kanskje ikke er veldig direkte i starten. Bare et takk for i går melding dagen etter? Det viser at jeg er interessert! Responderer da vedkommende på dette? Da er jeg fort ute og foreslår et nytt treff raskt. Ikke alle er like modige på slikt. Og jeg tror de aller fleste er akkurat slik både kvinner og menn. De sender ikke den meldingen om de ikke er interessert i en eller annen grad.
Antiviruset Skrevet 22. juli 2020 #20 Skrevet 22. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Uffameg, nå sendte jeg ham en melding og spurte om han har lyst til å møtes igjen..... jeg er så flau at jeg kjenner at hele ansiktet mitt koker, det er helt forferdelig 🥵 Anonymkode: f0069...f8b Power girl Der ser du du klarte det Så tar du alt som det kommer. Vis interesse videre fremover og ikke legg mer i dette en han i starten. Gjør du din del av jobben 51% så har du gjort det du kan gjøre. Så må han gjøre resten, noe du aldri kan påvirke i særlig grad. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå