AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg var og besøkte denne veninnen for to uker siden, alt funket fint og vi hadde en koselig samtale. Nå har hun blokkert meg på på Instagram. Jeg pleier å legge ut bilder av blant annet hage, hjem og reiser. Hun er litt småsjalu av natur men jeg vet ikke om det er grunnen? Jeg spammer ikke Instagram men min, det er kanskje oppdateringer hver uke eller andre uke eller månedlig. Jeg skjønner at det er overfladisk, men jeg synes det er sårt å bare bli blokkert på denne måten. Hun har ikke sletta seg, hun er der, bare blokkert meg. Jeg prøver å tenke på om det er noe galt jeg har gjort, men kommer ikke på noe. Har ikke lyst til å spørre hvorfor men sitter og lurer virkelig på hvorfor? Anonymkode: 25211...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, Neket skrev: Hun har ikke deaktivert kontoen sin? Nei, den er der. Anonymkode: 25211...0b7
Energidronning Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 det kunne være mer ekstrem: tenk om et ektepar som lever sammen, spiser sammen, sover sammen, har sex sammen...men på insta blokkerer de hverandre😃 hvorfor? hvorfor ikke. tenk om et fotball lag. folk som driver idrett sammen kanskje 10-12 timer hver dag, kan være uvenner på insta.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 Har du pratet med henne, siden du var på besøk ?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 9 minutter siden, Catalina Culès skrev: Har du pratet med henne, siden du var på besøk ? Jada, vi snakket på lørdag. Anonymkode: 25211...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 Sikkert uhell da? Anonymkode: cc1b3...b36 1
Daria Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 Hvis dere er gode venner, pratet sammen for bare et par dager siden og ingenting dramatisk har skjedd, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare kan spørre henne? Sannsynligheten for at det er en misforståelse eller en feil er stor, og uansett blir det ikke bedre av at du overtolker og spekulerer heller enn å ta det opp med henne.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 Jeg har en venninne som er slik. Blokkere og åpner og gjentas igjen og igjen, alt ettersom hvilket humør hun er i . Litt oppmerksomhetsyk og får hun ikke nok oppmerksomhet så blokkerer hun. Så åpner hun igjen når hun ikke får nok oppmerksomhet av de hun fortsatt har på lista. Jeg bryr meg ikke, hun får holde på som hun vil. Anonymkode: 0af5b...d5f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #12 Skrevet 21. juli 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Jada, vi snakket på lørdag. Anonymkode: 25211...0b7 Om dere snakker ofte så må du jo bare spørre, hun gjør jo ikke dette uten grunn regner jeg med og har dere ikke kranglet eller lignende så er det vel: 9 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert uhell da? Anonymkode: cc1b3...b36 Spør du, så får du svar Anonymkode: d0624...eaf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 Kanskje hun ikke vil ha noe med deg å gjøre? Hmm, merkelig oppførsel😣 Anonymkode: 4f3b2...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå