AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 For et par år siden fikk jeg et par øredobber av min mor, egentlig ikke permanent men på lån. Hun har fått de av sin mor igjen for mange år siden, men de ble ikke brukt så jeg fikk ta dem med til der jeg studerer og bruke de så mye jeg vil. Jeg var sikker på at jeg la de igjen på studiestedet mitt da jeg dro hjem til sommeren i fjor, men nå finner jeg de ikke i leiligheten allikevel. Var derfor overbevist om at de lå hjemme i barndomshjemmet. Nå som jeg er hjemme igjen her finner jeg de ikke her heller. Jeg er livredd for å forteller min mor fordi jeg vet hun blir veldig sint. Det siste bildet jeg har av meg med dem på var på studiestedet like før jeg dro hjem for sommeren i fjor. Jeg flyttet leilighet i fjor etter sommeren og er skikkelig redd for at jeg har mistet begge øredobbene i flytting.. Noen som har noen tips til hvor jeg kan lete eller hvordan jeg kan finne de igjen? Vurderer å ringe en synsk fordi jeg føler meg desperat, selv om jeg vet det egentlig ikke fungerer. Er redd min mor blir kjempesint da det var dyre gulløredobber.. Anonymkode: c0aba...e25
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Du har løftet på alle sofaputer, og kikket i nattbordsskuffen (tatt ut alt i den og endevendt det)? Og nei, ikke kast bort studentkronene dine på en "synsk", herregud. Det er jo bare penger rett i dass. Du får ta den feige veien ut av det, og sende beskjed om at de er mistet til din mor via sms. Da slipper du å få kjeft opp i ansiktet i alle fall, og hun rekker forhåpentligvis å roe seg ned til neste gang du treffer henne face to face. Anonymkode: ca46c...83b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Har du lett i alle vesker og bager du har? Små lommer inni veskene? Vreng alle toalettvesker o.l. Anonymkode: 8aea3...f68
Tough cookie Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 (endret) Jeg fikk min bestemors forlovelsesring rett før russetiden, med beskjed fra mamma om kun å bruke den ved "spesielle" anledninger. Russetiden er jo en spesiell anledning tenkte jeg, og tok den på. To dager inn i russetiden hadde jeg rota den bort. Har ikke turt å si det til mamma enda, og det er flere år siden. Endret 21. juli 2020 av Anne 69
Leonetta Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Prøv å husk når du brukte de sist, om du ville ha tatt de av deg noen annen sted enn hjemme. Og når du tar øredobber av deg hvor pleier du å legge de, sjekk de logiske plassene. Lykke til og håper du finner de!
Agathe Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Vedder på at de enten har havnet i sengetøyet, så vaskemaskinen og blitt borte eller at de er kommet i støvsugeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå