Gå til innhold

Om det kommer en vaksine mot covid-19

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. Folk ble absolutt ikke skikkelig syke av svineinfluensa.

Anonymkode: 2fb09...4df

Folk døde til og med av det. Du vet ikke hva du prater om, og du vet tydeligvis ikke hva en vaksine egentlig er heller.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er helsepersonell og vil ikke smitte de gamle og syke jeg jobber med.

Anonymkode: b02c1...db8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, kjøkkenkar skrev:

Folk døde til og med av det. Du vet ikke hva du prater om, og du vet tydeligvis ikke hva en vaksine egentlig er heller.

32 døde og hundrevis fikk alvorlige bivirkninger. Bare å Google https://www.nrk.no/livsstil/_-en-medisinsk-katastrofe-1.10880384

• Liker 2
Gjest Forumhei
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor står du over?

Anonymkode: 23942...cf3

Ønsker ikke å ta vaksine, vet ikke hvordan man responder. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Forumhei skrev:

Ønsker ikke å ta vaksine, vet ikke hvordan man responder. 

Vet du hvordan du vil respondere på covid-19?

Anonymkode: 70f23...7b5

• Liker 5
Gjest Optimo
Skrevet
1 time siden, Forumhei skrev:

Dere skal ta den, jeg og mine står over. Kan være bivirkninger. Men håper flest mulig tar den😊

Du håper flest mulig tar den, så du kan dra nytte av flokkimmunitet? Men selv skal du ikke ta. 

En skikkelig egoist, med andre ord. 🙂

Jeg tar. Hvis jeg ikke har blitt syk i mellomtiden.. 

Gjest Forumhei
Skrevet (endret)
3 timer siden, Guile skrev:

Du håper flest mulig tar den, så du kan dra nytte av flokkimmunitet? Men selv skal du ikke ta. 

En skikkelig egoist, med andre ord. 🙂

Jeg tar. Hvis jeg ikke har blitt syk i mellomtiden.. 

Nettopp👍🏻 Skal ha i pose og sekk , men er ikke like ego som de som reiser til utlandet. De er egoister!!

Endret av Forumhei
.
Gjest Forumhei
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, derfor trygler jeg dere om å ikke reise til utlandet !! Og ta vaksinen! Vær så snill.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Forumhei skrev:

Nettopp👍🏻 Skal ha i pose og sekk , men er ikke line ego som de som reiser til utlandet. De er egoister!!

En gang i livet kan det være du som er avhengig av at andre uselviske mennesker tåler litt ubehag for at du skal få noe som er viktig for deg, jeg håper det får deg til å endre tankegang.

Anonymkode: 23942...cf3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Forumhei skrev:

Nettopp👍🏻 Skal ha i pose og sekk , men er ikke line ego som de som reiser til utlandet. De er egoister!!

Du vil at andre skal ta en vaksine som du ikke vil ta fordi du tror den er farlig?? Altså alle andre skal ta en risiko for at du skal føle deg trygg?
Og attpåtil får du deg enda til å kalle folk som reiser utenlands for egoister.
Jaja. Da vet man hvor mye vekt man skal legge på dette egoiststempelet som slenges rundt her stadig vekk.

Anonymkode: a8f59...b93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om hun får den da.

Anonymkode: b0eee...abb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tør ikke ta den. Tar heller frivillig smitte med Covid-19 som jeg tror kroppen min tåler bedre enn vaksinen, og isolerer meg frivillig hjemme mens jeg rir av sykdommen.

Anonymkode: ee9a6...3da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kjøkkenkar skrev:

Jeg anbefaler å lese linken som ligger litt lenger opp og alt det andre som ligger om svineinfluensaen og vaksinen på nettet. Med 32 døde og mange hundre med alvorlige bivirkninger av vaksinen og det hele var en stor medisinsk katastrofe som nettet er fulle av artikler om. Tar utprøvde vaksiner men ikke hastevaksiner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sagt det før og jeg sier neitakk til dette også.  
Alle slike nye vaksiner er ikke utprøvd og dermed vet vi ikke hva vi egentlig sprøyter inn i oss. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen vaksinemotstander, men denne står jeg over rett og slett fordi jeg tenker at jeg ikke trenger den. Jeg er enda relativt ung og frisk så vaksinen kan spares til de som trenger den. 

Jeg regner med at dette blir en vaksine på linje med influensavaksinen, altså ikke noe hvermannsen tar, men de som er i risikogruppen. 

Anonymkode: 32f2c...b3c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har sagt det før og jeg sier neitakk til dette også.  
Alle slike nye vaksiner er ikke utprøvd og dermed vet vi ikke hva vi egentlig sprøyter inn i oss. 

Nei, de sprøyter vel vel inn ting som gjør at du lager antistoffer mot covid-19.

Anonymkode: 14bcb...036

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig tar jeg den. Det samme forventer jeg alle rundt meg å gjøre, med mindre de har en veldig god grunn til å la være. Om du er en som "ikke gidder", så vil jeg ikke ha mere med deg å gjøre.

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg ta den. Er ikke redd for å få korona selv, men redd for å smitte andre, da mange får sykdommen uten symptomer. Det vil helt sikkert være noen i risikogruppa som ikke kan ta den (de med nedsatt immunforsvar, organtransplanterte for eksempel), så da gjør jeg naturligvis det jeg kan for å hjelpe! Det burde ikke være et spørsmål engang. 

Jeg håper det blir en frivillig tvang når det gjelder denne vaksinen. At man ikke MÅ ta den, men at man blir ekskludert fra for eksempel å kunne delta på større arrangementer, reise o.l dersom man ikke er vaksinert. På den måten kan de som risikoutsatt, men ikke kan ta den, også få livet tilbake til tross for selvsentrerte idioter i samfunnet! 

Jeg orker ikke engang begynne på diskusjonen om svineinfluensavaksinen. Enkelt forklart så er det ikke sammenliknbart med det vi nå står ovenfor, men jeg makter ikke forklare de som har innstilt seg på at «alle ble dårlige av den vaksinen»

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen vaksinemotstander, men denne står jeg over rett og slett fordi jeg tenker at jeg ikke trenger den. Jeg er enda relativt ung og frisk så vaksinen kan spares til de som trenger den. 

Jeg regner med at dette blir en vaksine på linje med influensavaksinen, altså ikke noe hvermannsen tar, men de som er i risikogruppen. 

Anonymkode: 32f2c...b3c

Jeg tenker motsatt - at denne må de fleste ta, slik at vi får flokkimmunitet. Hvis alle tar den vil viruset bli utryddet

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ja visst faen skal jeg ta den. Så fort den kommer. Er ikke i noe risikogruppe, men tar den likevel. 

Endret av Warrior
  • Opprett ny...