AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat funnet ut at jeg har adenomyose, og har slitt med at det gjør vondt ved sex og orgasme... er det noen der ute som har lure tips til meg? Vurderer å ta smertestillende, og er det stillinger som er bedre enn andre? Får besøk senere idag 🥰 Anonymkode: 6fe91...c23 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Jeg hadde store problemer med adenomyose - og brukte veldig mye paracet , 1 gr om gangen. Hadde mest vondt om jeg fikk orgasme, og hadde jeg ikke tatt smertestillende først var det helt uaktuelt med orgasme. Hadde ikke noe å si hvilken stilling vi brukte. Smertene ble til slutt så ekstreme, selv ved bruk av paracet, at jeg valgte/fikk innvilget fjerning av livmor, eggstokker etc. Heila driden! Ikke noe krise for meg som var ferdig å få barn. Anonymkode: e2d60...cef 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Takk for utfyllende svar! akkurat som det blir verre og verre for hver gang... Vurderer også å fjerne, da jeg sliter med magen også. Leser det kan påvirke IBS og reaksjon på mat. Er også ferdig med barn. Har en annen sykdom som andre har blitt bedre av ved å fjerne feks hormonspiral. Har time hos legen etter sommeren. hvordan var det å fjerne? Har akkurat fått vite dette og googler meg grønn her... Anonymkode: 6fe91...c23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå