AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Dere som har sett serien «Little fires everywhere» hva synes dere om den? Og et spørsmål til dere som har sett hele sesongen; Spoiler Hvor ble det av Izzy på slutten? Anonymkode: 2d46d...062
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har sett serien «Little fires everywhere» hva synes dere om den? Og et spørsmål til dere som har sett hele sesongen; Vis skjult innhold Hvor ble det av Izzy på slutten? Anonymkode: 2d46d...062 I følge boka så hadde hun tatt med seg adressen til kunstgalleriet i NY og adressen til Mias foreldre for å spore henne opp. Anonymkode: 5ba4c...eec
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I følge boka så hadde hun tatt med seg adressen til kunstgalleriet i NY og adressen til Mias foreldre for å spore henne opp. Anonymkode: 5ba4c...eec De har gjort mange forandringer, så det er ikke sikkert at det er det samme i serien som i boka. Vet ikke hva som skjer i serien, har lest boka, men leste om alle forandringene som har blitt gjort, så har ikke sett serien. Anonymkode: 24556...760 1
Mezzosoprena Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har sett serien «Little fires everywhere» hva synes dere om den? Og et spørsmål til dere som har sett hele sesongen; Vis skjult innhold Hvor ble det av Izzy på slutten? Anonymkode: 2d46d...062 Hvor kan man se denne? Jeg har akkurat lest boka, og elsket den. Kunne tenke meg å se serien også...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 1 time siden, Teatrica skrev: Hvor kan man se denne? Jeg har akkurat lest boka, og elsket den. Kunne tenke meg å se serien også... Amazon prime video ts Anonymkode: 2d46d...062 2
Mezzosoprena Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Amazon prime video ts Anonymkode: 2d46d...062 Takker 😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå