AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Var på handletur før helgen og stoppet innom biltema for å handle litt praktiske ting, siden jeg ikke skal bruke tingene på en stund la jeg bare posen i skapet i gangen. I løpet av kvelden kjente samboer en skikkelig dårlig lukt i gangen og rundt, i løpet av helgen spredte det seg mer utover og jeg måtte nesten brekke meg på vei ut døra i dag. Vi lette desperat hele helgen og kom til slutt frem til at mus må ha dødd i veggen et sted og at vi må tilkalle folk til å sjekke det. Fikk i dag telefon fra samboer om at han endelig fant ut hva stanken var, han hadde endevendt skapet på leit etter hansker og funnet den miljøvennelige posen fra biltema. Jeg skulle uansett forbi der i dag så jeg stakk innom dem for å nevne problemet og de sa at det var de meget kjent med og hadde fått en del klager. Blant annet hadde noen glemt en biltemapose i bagasjerommet på bilen mens de dro på ferie og kom hjem til bil som måtte luftes hele helgen for å bli noe lunde fri for lukt. Så advarsel til dere, ikke kjøp plastposer fra biltema... Anonymkode: b2e8b...af4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Litt dårlig lukt må en ofre for miljøet. Anonymkode: bb8dc...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg opplevde noe lignende med en pose fra rema. Skapet der den lå stinker en måned etterpå. Vasket det en gang men var ikke nok, så må til igjen når jeg har blitt frisk fra influensa. Kan det være produksjonsfeil? Anonymkode: f09f9...ddf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Posene lages vel av resirkulert plast, så de kan bestå av litt av hvert. Anonymkode: 8e959...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå