AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Jeg kunne godt truffes minst to ganger i uken. Men føler det er litt mye? Hva tenker menn? Jeg er dame og har stort behov. Snapper dere utenom? Litt flørt? Sexprat? Anonymkode: 58827...ecf
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne godt truffes minst to ganger i uken. Men føler det er litt mye? Hva tenker menn? Jeg er dame og har stort behov. Snapper dere utenom? Litt flørt? Sexprat? Er du ei dame med stort behov prøver jeg å henge på så lenge jeg klarer, jeg ser på det som trim og velvære... To ganger i uken er jo ikke så mye, men igrunnen er det egentlig nok, sexen blir bedre med to eller tre-dagers pauser. Flørt og sexprat hører jo med, synes det er gøy å terge hverandre opp, kanskje komme med nye ideer og steder...spørre hva vi fantaserer og har lyst til etc. Litt roleplay eller gjøre litt crazy ting i hemmelighet er jo både spennende og gøy😉
draug 75 Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg holdt meg med to pulevenner en tid. Pleide å treffe de en gang i uka hver. Man må jo ha tid til dating og tilfeldige treff også.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Jeg treffer min maks 1 gang imnd, dessverre fant jeg en som bor 2 timer unna, og den beste sexen, så det får bare bli så sjelden. Anonymkode: 33732...5c7
byh1 Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne godt truffes minst to ganger i uken. Men føler det er litt mye? Hva tenker menn? Jeg er dame og har stort behov. Snapper dere utenom? Litt flørt? Sexprat? Anonymkode: 58827...ecf Det er passelig x2 i uken, men kan være mer eller mindre enn to ganger siden vi er ulike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå