Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å sove uten truse, alltid gjort. Nå er fet tre uker siden fødsel, jeg blør ikke lenger og væsker bare bittelitt. Nesten ingenting, egentlig. Er det trygt å sove uten truse nå? Har ikke barbert meg nedentil på 6 uker, så er greit med hår som beskytter:)

Anonymkode: 65184...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du jo avgjøre selv? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev:

Det må du jo avgjøre selv? 

Tenker på infeksjonsfare 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på infeksjonsfare 

Fra hva? Lakenet? 

• Liker 3
Gjest BethD
Skrevet

Hva skal du få infeksjon av fra din egen seng? Du skifter vel sengetøy av og til ?

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har eksepsjonelt skittent sengetøy går det nok helt fint 🙂 Jeg ville lagt noe over lakenet da, i tilfelle det kommer litt blod/væske. 

Anonymkode: c2f7d...3c1

AnonymBruker
Skrevet

3 uker?! Shit så heldig!  Her er jeg på 12 uka med blødning nå😫

Anonymkode: f505f...ffd

Skrevet
9 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Fra hva? Lakenet? 

😂🙌🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjansen på å ødelegge madrassen med en plutselig blødning eller lekkasje av noe "gørr" og slim der oppe fra. Ha på truse og bind noen uker til, for å fange opp alt det rare som kommer ut.

Hos meg gikk det i rykk og napp, hele renselsesperioden. Kunne tro at nå var den endelig ferdig, yuhuu, for så å plutselig bare oppleve en ny brå blødning eller blodig slimutslipp. Det tar sin tid før alt gror der inne. Morkaken er stor, det er et rimelig stort sår som skal lege der. Denne slimhinnen gror og avstøter "skorpe" jevnlig. Da kan det følge med litt blod også.

Hvis du vil slippe å kjøpe ny madrass for tusenvis av kroner, bruk bind og truse noen uker til for sikkerhets skyld. Du kan oppleve en midlertidig "opptørking" nå, ja, men det kan plutselig komme mer - flere ganger.

Anonymkode: 5bb7c...99a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke tatt sjansen på å ødelegge madrassen med en plutselig blødning eller lekkasje av noe "gørr" og slim der oppe fra. Ha på truse og bind noen uker til, for å fange opp alt det rare som kommer ut.

Hos meg gikk det i rykk og napp, hele renselsesperioden. Kunne tro at nå var den endelig ferdig, yuhuu, for så å plutselig bare oppleve en ny brå blødning eller blodig slimutslipp. Det tar sin tid før alt gror der inne. Morkaken er stor, det er et rimelig stort sår som skal lege der. Denne slimhinnen gror og avstøter "skorpe" jevnlig. Da kan det følge med litt blod også.

Hvis du vil slippe å kjøpe ny madrass for tusenvis av kroner, bruk bind og truse noen uker til for sikkerhets skyld. Du kan oppleve en midlertidig "opptørking" nå, ja, men det kan plutselig komme mer - flere ganger.

Anonymkode: 5bb7c...99a

Dette løses enkelt med en kladd under lakenet. 

Anonymkode: c2f7d...3c1

AnonymBruker
Skrevet

For min del var renselsen kortere enn en vanlig mens, så jeg kunne droppe truse på natta etter ei ukes tid heldigvis. Men det kan være lurt å ligge på et håndkle f.eks for sikkerhets skyld pga mulig blødning.

Infeksjonsfaren er vel egentlig større med truse enn uten, fordi det blir tett, varmt og fuktig inne i trusa, mens det luftes når man ligger uten.

Anonymkode: fef1a...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...