AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Før hadde jeg alltid en veldig regelmessig menstruasjon, den kom klokkeklart på den dagen den skulle og det var ca 4 uker mellom menstruasjonene. Men så begynte jeg på p plaster og når jeg sluttet med dette etter noen år så var syklusen min «ødelagt». Ventet i flere mnd på at den skulle stabilisere seg men gjorde aldri det før jeg ble gravid. Syklusene varierte alt mellom 5 til 7 uker. Nå, som jeg er ferdig med svangerskapet trodde jeg kanskje at det ville stabilisere seg igjen. Men det har gått over 6 måneder siden jeg fikk menstruasjonen tilbake og den er like uregelmessig som før jeg ble gravid. Noen som har opplevd dette og som klarte å «fikse» syklusen sin, altså få den regelmessig igjen med 4 uker mellomrom? Hva må man gjøre for å få dette til? Anonymkode: 73576...679
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Snakk med legen din. Man kan ta blodprøver der man sjekker hormonbalanse, stoffskifte ol som ved avvik kan gi uregelmessig menstruasjon. Ellers bør du tenke særlig på om du får i deg nok mat og rett mat. Viktig å få nok fett og karbohydrater. Anonymkode: 8c2da...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå