AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Jeg slet mye med kvalme fram til uke 14.... nå klarer jeg ikke spise så mye. Kommer ikke på noe jeg vil spise som appetitten er helt borte. Drikker kun masse.. er det normalt å ikke være så sulten osv i uke 17? Spiser feks knekkebrød til frokost.. Liten porsjon middag Og noe snack til kvelds... Anonymkode: a20f6...2d8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Det høres veldig kjent ut, her kom appetitten i uke 18-19. Var kvalm og sykemeldt til uke 15. Brukte 2-3 uker på å "spise meg opp" i halvveis normale mengder. Jeg spiser fremdeles bare halvparten av en normal middagsporsjon. Nesten uke 20 nå Anonymkode: 162ad...22f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 I begge mine svangerskap slet jeg med vanvittig ulvehunger, men null matlyst. Jeg var ekstremt sulten, men hadde ikke lyst på noe, og mesteparten av det jeg spiser til vanlig ble jeg helt kvalm av tanken på å spise. Det er nok ganske vanlig med dårlig matlyst, jeg synes de fleste jeg kjenner har klaget på det. Plagsomt nok har jeg ekstremt sug etter lakris, eneste jeg har lyst på.. Anonymkode: 60952...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå