AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Litt redd for å ha med typen utpå badestranda? Tror ikke det er veldig unormalt at både menn og kvinner snur seg og blir litt varme av og til, men sånn er vel naturen? Jeg blir vel ikke direkte kåt, men ligger jeg på stranda og det er noen pene damer som spiller volleyball, eller man er på byen og det kommer noen spreke forbi så veit både dama og jeg at det naturlignok (for meg hvertfall) er pirrende Anonymkode: 08626...c1f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Øh? Alle i forhold blir kåte på andre, helt naturlig det. Vi mennesker er ikke laget for å være budet til et menneske hele livet, det er noe vi har funnet på bare. Anonymkode: f2c71...b8b 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle i forhold blir kåte på andre, helt naturlig det. Anonymkode: f2c71...b8b Nei, alle gjør ikke det. Noen har bare øyne for hverandre. De finnes. Anonymkode: 2bc0a...4c1 3
Gjest Tranma Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Jeg håper ikke mannen min er så pus at han ikke ser at andre i verden er attraktive bare fordi han er sammen med meg.. Kan ikke ha selvtillit til å tru at jeg er så unik! Så lenge jeg får ha snoppen hans i fred får han heller få lov til å se på litt spreke damer ellers. Sunt med blidomløp 😊
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 56 minutter siden, Tranma said: Så lenge jeg får ha snoppen hans i fred får han heller få lov til å se på litt spreke damer ellers. Heldig. Min ser kun på andre damer og onanerer til dem. Jeg har aldri opplevd sex med ham og det har gått 5 år. Jeg er ei han kan klage på og snakke ned. Anonymkode: d2b91...8f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heldig. Min ser kun på andre damer og onanerer til dem. Jeg har aldri opplevd sex med ham og det har gått 5 år. Jeg er ei han kan klage på og snakke ned. Anonymkode: d2b91...8f8 Da hadde jeg flytta ut 👌 Anonymkode: 08626...c1f 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig. Min ser kun på andre damer og onanerer til dem. Jeg har aldri opplevd sex med ham og det har gått 5 år. Jeg er ei han kan klage på og snakke ned. Anonymkode: d2b91...8f8 Visst du aldri har opplevd sex meg han er ikkr dere i et forhold ? Hvorfor er du med denne mannen? Merkelig ..: Anonymkode: 1b829...7f9 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Da hadde jeg flytta ut 👌 Anonymkode: 08626...c1f Det er mitt hus. Og han vil ikke flytte. 1 hour ago, AnonymBruker said: Visst du aldri har opplevd sex meg han er ikkr dere i et forhold ? Hvorfor er du med denne mannen? Merkelig ..: Anonymkode: 1b829...7f9 Han sier vi er i et forhold av kjærlighet. At sex hadde ikke gjort det til et ordentlig forhold, at så mange har problemer likevel. Anonymkode: d2b91...8f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 må være noe av det rareste jeg har lest om her Anonymkode: 800d7...f1a 4
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 Dere menn som er i forhold, blir dere ofte kåte på andre damer selv om dere har egen dame? Ja.
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2020 #12 Skrevet 21. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mitt hus. Og han vil ikke flytte. Send ham et rekommendert brev hvor du gir en dato (f.eks tremåneder fram) hvor han må flytte ut. Om han ikke har gjort det innen datoen, bytter du låssylindre mens han er på jobb. Senere får du et byrå til å hente tingene hans på hans regning. Jeg tar det for gitt at dere har en samboeravtale og en husleiekontrakt.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #13 Skrevet 21. juli 2020 40 minutter siden, Alterego666 said: Send ham et rekommendert brev hvor du gir en dato (f.eks tremåneder fram) hvor han må flytte ut. Om han ikke har gjort det innen datoen, bytter du låssylindre mens han er på jobb. Senere får du et byrå til å hente tingene hans på hans regning. Jeg tar det for gitt at dere har en samboeravtale og en husleiekontrakt. Fint og flott det, men så er det sånn at jeg dessverre er veldig glad i ham og klarer ikke se et annet liv. Vi har ikke sex men vi koser hver dag. Den ene går knapt ut uten den andre. Nei vi har ikke samboeravtale eller husleiekontrakt, men han betaler noe og jeg resten. Anonymkode: d2b91...8f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #14 Skrevet 21. juli 2020 Ja jeg håper virkelig han blir kåt på andre 😳 Ellers har vi gjort mye gøy, uten at han egentlig har hatt lyst. Og vi planlegger partner økning, uten at han egentlig har lyst. Og det hadde vært trist. Anonymkode: a378f...b4f
Viernes Skrevet 21. juli 2020 #15 Skrevet 21. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint og flott det, men så er det sånn at jeg dessverre er veldig glad i ham og klarer ikke se et annet liv. Vi har ikke sex men vi koser hver dag. Den ene går knapt ut uten den andre. Nei vi har ikke samboeravtale eller husleiekontrakt, men han betaler noe og jeg resten. Anonymkode: d2b91...8f8 Så du betaler 75% og han 25%? Hvorfor har dere ingen form for skriftlig avtale? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #16 Skrevet 21. juli 2020 5 minutter siden, Viernes said: Så du betaler 75% og han 25%? Hvorfor har dere ingen form for skriftlig avtale? Han sier det ikke er nødvendig. Anonymkode: d2b91...8f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #17 Skrevet 21. juli 2020 Min mann kan være kåt på hver han vil for min del, så lenge han ikke roper ut om det. Noe han heller ikke gjør. Jeg kan også bli kåt på andre ennå mannen, men lar være å snakke om det. Tankene har man lov til å ha for seg selv😊 Anonymkode: b8441...d49
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #18 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann kan være kåt på hver han vil for min del, så lenge han ikke roper ut om det. Noe han heller ikke gjør. Jeg kan også bli kåt på andre ennå mannen, men lar være å snakke om det. Tankene har man lov til å ha for seg selv😊 Anonymkode: b8441...d49 Hva mener du med kåt? At han får stå pikk og skikkelig lyst på den dama? Anonymkode: 17ffb...a38
Hr. Aktiv Skrevet 21. juli 2020 #19 Skrevet 21. juli 2020 Ja jeg kan bli det hvis hun har den looken jeg tenner på. Noe annet ville vært rart.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #20 Skrevet 21. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint og flott det, men så er det sånn at jeg dessverre er veldig glad i ham og klarer ikke se et annet liv. Vi har ikke sex men vi koser hver dag. Den ene går knapt ut uten den andre. Nei vi har ikke samboeravtale eller husleiekontrakt, men han betaler noe og jeg resten. Anonymkode: d2b91...8f8 Dere høres ikke så veldig oppegående ut noen av dere. Anonymkode: 19c0a...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå