kflu Skrevet 21. juli 2020 #161 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, Husholdning1 skrev: Jeg sitter ikke å husker en liste over kilder, ei heller fører jeg noe skriftlig register over det. Du kan imidlertid helt sikkert google deg frem til både skrevet forskning og til opplysningsprogrammer. Jeg synes ikke noe om at noen ikke synes noe om noe uten grunnlag for det. Nettopp. Søk: skrikekur forskning på Google. Du vil finne bøttevis med sider hvor bl.a hjerneforsker advarer mot skrikekur, studier på hva som skjer med barnekropp som utsettes for skrikekur etc. Men du velger å holde fast i fjerne kilder som du ikke vet opphav fra? Jeg har grunnlag for alt jeg mener, jeg mener også det burde IQ testes for å kunne ha ansvar for barn - mye pga slike som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #162 Skrevet 21. juli 2020 7 minutter siden, Husholdning1 skrev: Tror du oppriktig dette er første gang temaet er forsket på? Dette svaret er alt jeg trengte. Det viser at du ikke leste det jeg skrev overhodet. Kos deg videre på Mount stupid du Husholdning1, jeg orker ikke å prøve å opplyse deg, for du har tydeligvis blitt utsatt for så mye grådekur at dine kognitive evner har måttet lide. Anonymkode: f2ec0...d09 1
Husholdning1 Skrevet 21. juli 2020 #163 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette svaret er alt jeg trengte. Det viser at du ikke leste det jeg skrev overhodet. Kos deg videre på Mount stupid du Husholdning1, jeg orker ikke å prøve å opplyse deg, for du har tydeligvis blitt utsatt for så mye grådekur at dine kognitive evner har måttet lide. Anonymkode: f2ec0...d09 Personangrep er vel ditt forsvar mot fakta.
Husholdning1 Skrevet 21. juli 2020 #164 Skrevet 21. juli 2020 (endret) 2 minutter siden, kflu skrev: Nettopp. Søk: skrikekur forskning på Google. Du vil finne bøttevis med sider hvor bl.a hjerneforsker advarer mot skrikekur, studier på hva som skjer med barnekropp som utsettes for skrikekur etc. Men du velger å holde fast i fjerne kilder som du ikke vet opphav fra? Jeg har grunnlag for alt jeg mener, jeg mener også det burde IQ testes for å kunne ha ansvar for barn - mye pga slike som deg. Litt viktigere: les litt om forskningen også. Det blir du nok klokere av, for grunnlag står det dårlig til med. For øvrig: ikke søk på norsk. Endret 21. juli 2020 av Husholdning1
kflu Skrevet 21. juli 2020 #165 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Litt viktigere: les litt om forskningen også. Det blir du nok klokere av. Da er vi enig gjør hvertfall som du anbefaler selv. Ser nå at du var en mann, da var ikke diskusjonen noe interessant for meg lengre🤦♀️ 1
Husholdning1 Skrevet 21. juli 2020 #166 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, kflu skrev: Da er vi enig gjør hvertfall som du anbefaler selv. Ser nå at du var en mann, da var ikke diskusjonen noe interessant for meg lengre🤦♀️ Det at kjønn er av betydning for dette er bare enda en misforståelse.
kflu Skrevet 21. juli 2020 #167 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Det at kjønn er av betydning for dette er bare enda en misforståelse. Nei, det er rett og slett fordi jeg ikke orker å diskutere med menn 🤷♂️
Husholdning1 Skrevet 21. juli 2020 #168 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, kflu skrev: Nei, det er rett og slett fordi jeg ikke orker å diskutere med menn 🤷♂️ Et noe spesielt ståsted, men greit nok det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå