AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Venninne fyller 50 og jeg er helt blank når det gjelder gaver. Hun har "alt", men jeg ønsker selvsagt å gi en hyggelig gave likevel. Øvre prisgrense ca 1000 kroner, men gjerne 500-750 kroner. Hun er interessert i: kunst og kultur jakt, fiske og friluftsliv aktive opplevelsesreiser i Norge og verden kunsthåndverk teater og musikk mat og matkultur miljø og bærekraft at ting er kortreist/lokalprodusert å utøve sang og musikk selv: synger og spiller piano på det man kan kalle høyt amatørnivå familie og venner Til denne allsidige og oppegående personen er det altså at jeg klør meg i hodet over en gave. Hun mangler ikke noe som helst i forbindelse med hobbyene sine. Til alt overmål er hun på det nærmeste avholds, så fine viner eller brennevin er ingen innertier. Hun har også gått mange ulike mat- og bakekurs opp gjennom årene, og har f.eks drevet med surdeigsbaking i minst 10 år allerede. Kjære dere: inspirasjon og gaveideer søkes! Anonymkode: 86240...fd6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 At forslagene ikke akkurat strømmer på kan kanskje tas som et tegn på at jeg ikke er alene om å synes akkurat denne oppgaven var vanskelig. Anonymkode: 86240...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Billetter til teaterstykke ? Anonymkode: 0acda...3d8
Belima Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Hva med et abonement på et blad om mat eller noen av hennes andre interesser? Billetter til revy,teaterstykke eller en konsert for neste år.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Jeg fikk et fotokurs i gave en gang. Det ble verdsatt. Anonymkode: 4fc2c...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Et saueskinn fra en gård nært der dere bor Anonymkode: 3a711...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Jeg er selv 50 om to-tre år og jeg ville blitt veldig glad for en opplevelse sammen med giveren 😊 Anonymkode: 573da...2a4 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Gavekort på spa og en kurv med velvære produkter osv... Det hadde jeg blitt veldig glad for å få. Anonymkode: a7205...99f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 En fin blomsterbukett, forutsatt at hun ikke er allergisk overfor blomster. Anonymkode: 74052...4a9
skruf Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 Kan du å strikke? Jeg fikk hjemmestrikket genser av ei venninne i 40-årsdagen min, og det var den fineste gaven jeg fikk. Jeg strikker selv og vet hvor mye tid det tar å strikke et plagg. Så det at hun la ned så mye jobb i gaven til meg viser så uendelig mye omtanke for meg og vennskapet vårt Jeg fikk mange andre fine og dyre gaver til bursdagen min, men likevel var det den genseren fra venninna mi jeg alltid kommer til å huske Hvis du er flink til å tegne eller male så kan et innrammet bilde også være en fin gave. Eller hvis du kan hekle eller sy Utenom hjemmelagde gaver så ville jeg satt stor pris på en opplevelse sammen med venninna mi. Tid og en delt opplevelse er noe jeg verdsetter mere enn materielle ting. Av ting og tang så har jeg det jeg trenger og mere til, men tid sammen med de jeg er glade i får jeg aldri nok av Ang forslag som kommer om spa så bør du være sikker på at venninna di liker spa før du evt kjøper et gavekort på det. Ikke alle damer liker spa, jeg f.eks kan ikke fordra det og ville ikke brukt det gavekortet, så til meg ville det vært bortkastet penger 1
amo Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Kan du gå sammen med flere og spleise på et kunstverk? Jeg Personlig hadde ønsket meg noe av gatekunstneren Joy......
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 Takk for tipsene, alle. Det ble verken spa, teater, opplevelse eller en annen immateriell gave, men rett og slett noe fint fra Ment som mottakeren ble veldig glad for. Forslaget om noe hjemmestrikket skal jeg huske til en annen anledning og en annen person. Jeg hadde ikke tid til å lage en hel genser denne gangen. Anonymkode: 86240...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå