AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hei sønnen min har gått gå babysvømming fra han var 4 mnd gammel helt til Corona kom. Nå blir han 2 år gammel i september. Vi har ikke mulighet til å fortsette med svømming. Men jeg ønsker at han skal drive med et eller annet et par ganger i uken. Jeg lurer på om hva slags aktiviteter kan en 2 åring gjøre? Anonymkode: a0e6e...2e8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Hvorfor? Barn har det godt av å kunne være hjemme og ikke stresses rundt i livet. Anonymkode: 7582d...136 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 For Guds skyld, la ungen få slappe av litt hjemme sammen med familien da. To dager i uka på aktivitet for en på 2 år i tillegg til barnehage er virkelig ikke nødvendig! Godt for kroppen å roe litt ned, høyt tempo for en toåring i barnehagen. Anonymkode: 84366...6f8 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Kommer jo litt an på hvor du bor det da. Tilbudet er ikke likt i hver en krik og krok i dette landet. Men etter min mening har ikke en toåring som går i bhg behov for noen fritidsaktivitet, i alle fall ikke to dager i uka. Det syns jeg er i meste laget for min 8 åring til og med. Datteren min var med på "aktivitetslek"(et forstadie til turn og friidrett for 3-6 åringer) fra hun var 4,5, men det var egentlig bare stress og styr. Begynte kl 17, så var et kav å komme seg hjem fra jobb og bhg, få i seg noe mat og avgårde igjen. Så hadde man deretter en trøtt og sur jente fram til leggetid. merket stor forskjell på denne dagen og andre dager. Kunne jo droppa det såklart, men jenta likte det godt og ville være med(skjønte jo ikke noe av styret rundt) Anonymkode: 24e14...256 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Barn har det godt av å kunne være hjemme og ikke stresses rundt i livet. Anonymkode: 7582d...136 Vi vet jo ingen ting om barnets bhg situasjon.. Vår har gått på svømming fra hun bar 4 mnd, og vi har ikke tenkt til å slutte med det.. Men om vi hadde sluttet, ville vi meldt henne på turn en gang i uken. 2 dager blir kanskje litt voldsomt om hun er i bhg hver dag, men en dag med aktivitet går fint. Trenger ikke bli mye stress av det. Anonymkode: 2f4f3...954 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi vet jo ingen ting om barnets bhg situasjon.. Vår har gått på svømming fra hun bar 4 mnd, og vi har ikke tenkt til å slutte med det.. Men om vi hadde sluttet, ville vi meldt henne på turn en gang i uken. 2 dager blir kanskje litt voldsomt om hun er i bhg hver dag, men en dag med aktivitet går fint. Trenger ikke bli mye stress av det. Anonymkode: 2f4f3...954 Barnet mitt går ikke på bhg og jeg er hjemmeværende. Så jeg har massevis av tid 🥰🥰🥰 TS Anonymkode: a0e6e...2e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå