AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Vi snakker sammen. Han er amerikaner , og vi kom kontakt gjennom at han la meg til fra en vennegruppe. Helt ærlig syntes jeg ikke han er den peneste og at han er så søt. Men han er veldig hyggelig og digger jo å prate med han. Men skal jeg bare si jeg syntes han er søt? kan jo ikke si nei heller? Fikk et direkte spørsmål : syntes du jeg er søt og pen? Er det greit å lyve i en slik situasjon selvom jeg ikke syntes han er direkte pen og søt ? hva ville dere gjort? Han bor jo i USA så blir jo aldri noe til at vi blir sammen uansett. men vi prater og er venner. Anonymkode: 5c01a...02f
SoWhat? Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 "Du er ok", hadde jeg svart. Hverken mer eller mindre.
axillea Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Du kan si at du ikke syns han er søt om det ikke er det du føler. Og du bør nok si som det er, at det ikke vil bli noe mellom dere ettersom det er såpass stor avstand, men at du synes han er en god venn og samtalepartner. Ikke vits i å la noen leve i et håp som ikke finnes. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: "Du er ok", hadde jeg svart. Hverken mer eller mindre. men er ikke det litt frekt:)? Anonymkode: 5c01a...02f
Synne-Marie Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 Tenk deg godt om. Vegrer du deg for å være ærlig fordi du nyter hans oppmerksomhet? Du bør ikke nære opp under noe du ikke har tenkt å følge opp. 1
SoWhat? Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men er ikke det litt frekt:)? Anonymkode: 5c01a...02f Nei, putt på et smilefjes, så går det bra 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 5 minutter siden, Synne-Marie skrev: Tenk deg godt om. Vegrer du deg for å være ærlig fordi du nyter hans oppmerksomhet? Du bør ikke nære opp under noe du ikke har tenkt å følge opp. Jeg prater ikke med utseende til folk. Prater med de jeg liker å prate med grunnet personlighet hadde bare ikke forventet et så direkte spørsmål. Men er det veldig feil av meg å si at han er pen og søt ? Anonymkode: 5c01a...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå