Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere mødre her inne angående vaksiner? Merker flere og flere dropper vaksineringen av små barn eller venter til barnet er større før de får dem. 

Anonymkode: eebb8...cc2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, hvilket miljø er du der folk ikke vaksinerer?
Kjenner ingen som ikke har gitt vaksinerer til barna sine. 
Barnevaksinasjonsprogrammet er godt dokumentert og man ønsker jo å unngå at barnet sitt får sykdommer som feks meslinger..

Anonymkode: 3ea30...797

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Følger vaksinasjonsprogrammet fra de er baby. Har aldri vært i tvil om det. 

Anonymkode: e46e6...59d

• Liker 34
Skrevet

Har selv flere veninner som ikke har vaksinert barna sine. Hun ene dro til sør-amerika (til hjemlandet til barnefar) med sønnen når han var rundt 9mnd, uvaksinert. 

Dere over må ha bodd under en stein om dere ikke har fått med dere «anti vaksine» gjengen som bare vokser og vokser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Frøyamor skrev:

Har selv flere veninner som ikke har vaksinert barna sine. Hun ene dro til sør-amerika (til hjemlandet til barnefar) med sønnen når han var rundt 9mnd, uvaksinert. 

Dere over må ha bodd under en stein om dere ikke har fått med dere «anti vaksine» gjengen som bare vokser og vokser. 

Anti-vaksinegjengen bor nå i aller høyeste grad under en stein de også da. Ikke noen jeg ville vært bekjent av.

Anonymkode: e46e6...59d

• Liker 29
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere mødre her inne angående vaksiner? Merker flere og flere dropper vaksineringen av små barn eller venter til barnet er større før de får dem. 

Jeg tenker du kan gjøre din egen reasearch, lese deg opp angående de forskjellige vaksinene, hva de er mot og hvilke stoffer de inneholder. Bivirkninger osv, så bestemme hva som et best for deg og dine. Man trenger ikke følge statens råd blindt heller, vaksinene er et TILBUD, ikke tvang (enda) heldigvis :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vaksiner, for guds skyld!! Nei, det var feil! Vaksiner, for barnet ditt sin skyld, og ikke minst for de barna som ikke har mulighet til å ta vaksine! 

Anonymkode: 5dcf5...d75

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Frøyamor skrev:

Jeg tenker du kan gjøre din egen reasearch, lese deg opp angående de forskjellige vaksinene, hva de er mot og hvilke stoffer de inneholder. Bivirkninger osv, så bestemme hva som et best for deg og dine. Man trenger ikke følge statens råd blindt heller, vaksinene er et TILBUD, ikke tvang (enda) heldigvis :) 

Håper det blir en regel i alle barnehager i Norge, som det er i noen andre land, at om du ikke har vaksinert ungen din, nei da får h*n ikke lov å gå i barnehagen. (Med unntak av de som ikke kan vaksineres pga sykdom, det er jo nettopp for dems skyld det er viktig at alle andre vaksinerer seg..) Det er jo en grunn til at så mange sykdommer har vært så og si utryddet, nettopp pga VAKSINER! 

Anonymkode: 126e3...e9a

• Liker 33
Skrevet

1 minutt siden, Frøyamor skrev:

De aller fleste har ikke kompetanse til å gjøre dette. Selv har jeg master i kjemi og kan virkelig ikke nok biokjemi til å kunne vite noe om innholdsstoffene og deres biokjemiske egenskaper. Hvordan du tenker at den menige mann skal kunne det fatter ikke jeg. 

Vaksiner er heller ikke noe hvor man bestemmer kun på grunnlag av seg og sine. Vaksiner er et flokkprosjekt hvor vi alle må bidra, både for de som ikke kan ta vaksiner og for dem hvor vaksinene ikke virker. 

Du har sikkert fått med deg diskusjonene om r-verdien til covid19?, at det er ønskelig at den ligger på rundt 1? For meslinger er r-verdien nærmere 17... Og får man den ekstremt skumle følgesykdommen hjernebetennelse, så har legevitenskapen ingenting å stille opp med, selv den dag i dag. (Les gjerne Roald Dahls brev her om da sykdommen rammet hans datter.  https://www.roalddahl.com/roald-dahl/timeline/1960s/november-1962)

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Anti-vax bevegelsen saboterer menneskeheten. Ikke hør på dem. Hør på fagfolk.

Anonymkode: fa814...e69

• Liker 17
Skrevet
14 minutter siden, Frøyamor skrev:

Oj, oj, oj! 😱

Hvordan gikk det med barnet? Snakk om uansvarlig oppførsel! Jeg håper de bare var nede og snudde hjem igjen, ikke ble værende!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ganske paradoksalt at vi akkurat nå lever i unntakstilstand i påvente av corona vaksinen sånn at vi kan leve som normalt igjen, men så setter folk fortsatt spørsmålstegn ved de vaksinene vi allerede har som har vært nøye utprøvd i en årrekke.  Det er vel bare å gange opp sånn vi har det nå med meslinger, difteri, kikhoste, polio etc etc og så tenke seg om vi har lyst til å leve i frykt for utbrudd av enda flere smittsomme sykdommer og ta de økonomiske og sosiale konsekvensene corona har blottlagt for en hel verden. 

Anonymkode: 39150...e20

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner faktisk ingen som velger å IKKE vaksinere seg selv eller barna sine.

Jeg vil heller at barna mine KANSKJE skal ha litt vondt i magen en kveld enn at de skal bli dødssyke av andre ting som kan unngås.

Anonymkode: f3e3f...7bc

• Liker 14
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen som har droppet vaksinasjon av barna sine.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Frøyamor said:

Ja! Det finnes en hel masse dønn ultraseriøse YouTube-videoer om dette! :duskedame:

(:ironi:)

Anonymkode: 2ec4f...ede

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Tenker de som stoler blindt på sin 10minutters Google-runde og tenker at det er greit å ikke vaksinere, mangler en god del IQ. 

Anonymkode: 126e3...e9a

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Vaksiner. Ingenting å diskutere!

Anonymkode: e36a8...95c

• Liker 7
Skrevet
40 minutter siden, Hulderen skrev:

Oj, oj, oj! 😱

Hvordan gikk det med barnet? Snakk om uansvarlig oppførsel! Jeg håper de bare var nede og snudde hjem igjen, ikke ble værende!

Enig, men barnefar hadde jo vokst opp der, og siden det gikk bra med han tok hun sjangsen... 
Gutten lever enda, bare så det er sagt 😅 Men hadde aldri turt det selv tror jeg, mye rart der nede vi ikke er vandt med her oppe liksom.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hele tråden burde vært fjernet! Skulle ikke vært rom for diskusjon..

Anonymkode: e36a8...95c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...